Cursor by www.Soup-Faerie.Com

Smiling

WINGB9198
暱稱: ♥穎 B ,,*
性別: 女
國家: 香港
what's the tIme n0w?
let's play a game =]
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-10
2008-07-31
2008-07-29
2008-07-27
2008-07-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

  2007 年 6 月 27 日  星期三!



2007-06-27

今日8:30要返去補課!
 1起身隻眼腫晒TT
同冰妹1齊返
 5樓-行屎人=333="
  冇咩位!仕左係角落頭到!
見到枝枝-佢隻眼左係腫晒
   吾通,,傾電話會傳染眼腫病=V=??
我好留心聽-做數!
   我要努力向上!!!!!
好快就過左去啦!
   臨走-落雨
我覺得,,我把姐成日都令人好無奈!
  因為人地問我有冇姐,,我話有
d人就好開心!但係1拎出黎!
  1打開,,細把到咁!
的確好無奈!!!
     之後搭270返屋企
 校服都冇換就攤左係張床訓教
訓左2個中到!好正!
  不過,,點解我會發左個咁既夢嫁!
如果真係夢想成真就好啦
    


 P0sted by: 2007-06-27 06:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 6 月 26 日  星期二!



2007-06-26

今日同左喪柒返學-
 7:55到就返到學校啦!!
重有成個字-好叻女>U<"
   哇!!今日熱死人-重要集隊TT
 失戀會剪頭髮??E個係咩道理??
  今日有好多宣布牙-好多頒獎!
中文作文比賽,,我地班有3個拎獎
  雖然拎果個吾係我!
不過,,我不知點解覺得係E班好自豪>V<"
    呵呵-我愈來愈覺得4C好好!!
  
  第1堂派EC0N-平均分先岩岩合格!
   超吾開心!重諗住EC0N會有好成績T^T
之後係中史-咩小學有中史讀嫁咩=00=??
    讀左6年都吾知B0R!
慧坤姐-係勁既!
  ENG-要去HAll到對卷!無聊!
呵呵!而家我覺得帶電話都幾好!
  去堂悶果陣,,可以拎出黎玩
放學-學校有SCH00l Buffet!!
   有黑森林食!估吾到!!
我地食左餐免費午餐=]
   
 唉-miss luk 要走啦!
   雖然有時好吾中2佢
但係終於都做左1年班主任
  真係有d吾捨得 !__!      


 P0sted by: 2007-06-26 03:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 6 月 25 日  星期一!



2007-06-25

唉-今日派d卷就米講啦!
   明天會更好呢 =]
今日借左suzuki部電話玩sud0ku
  玩左3堂零2個小息先玩完!-V-v
勁呢!玩左超內先發覺錯左=33333333333=
  上上下中史-死枝枝sd sms比我!
我部電話放左去櫃通到-
     震到d鐵!有聲!客死我!
我地係課室邊緣-懶遠咁!要SMS=33=
      不過都冇上次同枝枝前後位SD>U<"

放學-去左大快活捧標誌場
    個個食4寶飯!!
哇-好內冇見過標誌啦>3333<"
   食完飯!返屋企換衫!
再出黎-等齊人
   成班男仔去新星打機!
好臭呢-真係吾明點解佢地可以係果到幾粒鐘!
   成日去果到吸埋晒D 2手煙!
 命都短幾年!!
   而我就同盈盈出左機舖去行街
出到機舖D空氣特別清新=]
   好口乾-買左好大枝水!飽屎!


 P0sted by: 2007-06-25 08:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 6 月 23 日  星期六!



唱k!

呵呵-部電腦終於上得網啦>3333<
  我諗都壞左2個week!
今日去左唱k-
     係火車站等朱少!熱屎人-33-
上到火車,,同盈盈輪玩
   nds之super mari0!
10條命都過吾到1關=333=
     唉-我部nds傻左T3T
買左幾內b0r!咁快就壞-
   真係吾爭氣.\ ___ /.
枝枝買左個地圖袋!
  早知我又咩我個地圖出去啦!
同枝枝襯埋ma!耶!
 去到k房-有電腦,,有機打!
終於有電腦用啦-0n左msn
   點知比屋企部腦腸左個msn
冇得0n TT
   我地又黎過M0NICA-!!!
THANKS!THANKS!THANKS!
  之後又去左影貼紙相-
哇!同枝枝影哇@333333@ 
      


 P0sted by: 2007-06-23 10:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 6 月 11 日  星期一!



2007-06-11

今日考中文 x 作文!
    亂咁作-個4格漫畫攪gAP
之後去左大家樂食野-
   有紅豆冰-3333- I Iike It!!!!!
之後麗英陪我返屋企拎書
   點知冇帶鑰匙-又要返龍琛拎
熱h0ttttttttt!
     不過麗英都肯陪我-又返屋企
0h-i l0ve U !3333!
    今日好乖-好認真咁溫
冇出去!冇咩傾計!坐定定溫數!
     7:00幾-終於溫晒本下冊
返屋企再努力過!!!!
     


 P0sted by: 2007-06-11 11:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]