| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 6 月 27 日 星期三! |
2007-06-27 
今日8:30要返去補課!
1起身隻眼腫晒TT
同冰妹1齊返
5樓-行屎人=333="
冇咩位!仕左係角落頭到!
見到枝枝-佢隻眼左係腫晒
吾通,,傾電話會傳染眼腫病=V=??
我好留心聽-做數!
我要努力向上!!!!!
好快就過左去啦!
臨走-落雨
我覺得,,我把姐成日都令人好無奈!
因為人地問我有冇姐,,我話有
d人就好開心!但係1拎出黎!
1打開,,細把到咁!
的確好無奈!!!
之後搭270返屋企
校服都冇換就攤左係張床訓教
訓左2個中到!好正!
不過,,點解我會發左個咁既夢嫁!
如果真係夢想成真就好啦
|
2007 年 6 月 26 日 星期二! |
2007-06-26 
今日同左喪柒返學-
7:55到就返到學校啦!!
重有成個字-好叻女>U<"
哇!!今日熱死人-重要集隊TT
失戀會剪頭髮??E個係咩道理??
今日有好多宣布牙-好多頒獎!
中文作文比賽,,我地班有3個拎獎
雖然拎果個吾係我!
不過,,我不知點解覺得係E班好自豪>V<"
呵呵-我愈來愈覺得4C好好!!
第1堂派EC0N-平均分先岩岩合格!
超吾開心!重諗住EC0N會有好成績T^T
之後係中史-咩小學有中史讀嫁咩=00=??
讀左6年都吾知B0R!
慧坤姐-係勁既!
ENG-要去HAll到對卷!無聊!
呵呵!而家我覺得帶電話都幾好!
去堂悶果陣,,可以拎出黎玩
放學-學校有SCH00l Buffet!!
有黑森林食!估吾到!!
我地食左餐免費午餐=]
唉-miss luk 要走啦!
雖然有時好吾中2佢
但係終於都做左1年班主任
真係有d吾捨得 !__!
|
2007 年 6 月 25 日 星期一! |
2007-06-25 
唉-今日派d卷就米講啦!
明天會更好呢 =]
今日借左suzuki部電話玩sud0ku
玩左3堂零2個小息先玩完!-V-v
勁呢!玩左超內先發覺錯左=33333333333=
上上下中史-死枝枝sd sms比我!
我部電話放左去櫃通到-
震到d鐵!有聲!客死我!
我地係課室邊緣-懶遠咁!要SMS=33=
不過都冇上次同枝枝前後位SD>U<"
放學-去左大快活捧標誌場
個個食4寶飯!!
哇-好內冇見過標誌啦>3333<"
食完飯!返屋企換衫!
再出黎-等齊人
成班男仔去新星打機!
好臭呢-真係吾明點解佢地可以係果到幾粒鐘!
成日去果到吸埋晒D 2手煙!
命都短幾年!!
而我就同盈盈出左機舖去行街
出到機舖D空氣特別清新=]
好口乾-買左好大枝水!飽屎!
|
2007 年 6 月 23 日 星期六! |
唱k! 
呵呵-部電腦終於上得網啦>3333<
我諗都壞左2個week!
今日去左唱k-
係火車站等朱少!熱屎人-33-
上到火車,,同盈盈輪玩
nds之super mari0!
10條命都過吾到1關=333=
唉-我部nds傻左T3T
買左幾內b0r!咁快就壞-
真係吾爭氣.\ ___ /.
枝枝買左個地圖袋!
早知我又咩我個地圖出去啦!
同枝枝襯埋ma!耶!
去到k房-有電腦,,有機打!
終於有電腦用啦-0n左msn
點知比屋企部腦腸左個msn
冇得0n TT
我地又黎過M0NICA-!!!
THANKS!THANKS!THANKS!
之後又去左影貼紙相-
哇!同枝枝影哇@333333@
|
2007 年 6 月 11 日 星期一! |
2007-06-11 
今日考中文 x 作文!
亂咁作-個4格漫畫攪gAP
之後去左大家樂食野-
有紅豆冰-3333- I Iike It!!!!!
之後麗英陪我返屋企拎書
點知冇帶鑰匙-又要返龍琛拎
熱h0ttttttttt!
不過麗英都肯陪我-又返屋企
0h-i l0ve U !3333!
今日好乖-好認真咁溫
冇出去!冇咩傾計!坐定定溫數!
7:00幾-終於溫晒本下冊
返屋企再努力過!!!!

« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 87 | »
|