Cursor by www.Soup-Faerie.Com

Smiling

WINGB9198
暱稱: ♥穎 B ,,*
性別: 女
國家: 香港
what's the tIme n0w?
let's play a game =]
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-10
2008-07-31
2008-07-29
2008-07-27
2008-07-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

  2007 年 5 月 27 日  星期日!



2007-05-27

沒有許文軒的日子 第33日
今日1點起身-
未起身就聽到MIchael係到喊!
   What's matter@@??

哇,,今日好大雨-
   我做功課做左超內,,
又要睇newspaper又要查字典又要諗d ways
   .\ _______ /. 煩也!

琴日同我心愛既枝枝MSN SMS,,
  用文言文SEND,,,>33333<
不愧為文學人-!!
呵-近掛有d 1掛冇聯絡嫁fd
  都搵返我,, kaa!! 1定係太掛住我呢!>V<


 P0sted by: 2007-05-27 06:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 5 月 26 日  星期六!



tIred

0h!!my b0by Is very paInful ><!!
   t0day,, i take leSs0n at ten 0'cl0ck
iii am s0 tIred and sleepy
      after the less0n ,, ii sleep
 afterwards iii d0 h0mew0rk and revisi0n
     but they are als0 very b0rIng !
  then my y0unger sIster and her father
     c0me t0 my h0me!

t0nIght  iii g0 t0 TAI P0
   t0 have my dInner wIth my parents
we g0 t0 WATAMI t0 have dInner
     the taste Is very g00d !!!
then,,we g0 t0 sh0ppIng =]

-------
玩伴 ;;
      幻覺
-------



 P0sted by: 2007-05-26 11:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 5 月 25 日  星期五!



累屎人TT

今日返學,,行行下!
  有條男人話我,,重著冷衫
以為識得-回頭望下
    佢停係到望住我=="
3吾識7 ,,關你鬼事`'
 返到學校-集隊!
熱屎人>333<"
  上到課室- 天堂!!! my g0d!

{p.e} 體適能- 
           係咁比林sIr話TT
        冇高到=33= 瘦左!!! >U<V
           9分鐘跑-暈暈暈-18個圈
       係咁出汗!D汗超大的@@!
          上完堂,,都係咁的汗
       好彩課室有冷氣-
            如果好似F0RM 1 2咁 ,,
       間課室就臭到嘔*
          如果再加埋貓貓呢..呵!

{中文} 朱sIr是最好的!
              好體諒我地!!比我地抖幾個字!

{gAP} 肥LUK 收爹!拎左黎做dIScuSsI0n
             話比幾個ch0Ice我地簡
               點知全部都係做h0mew0rk--"

{lUnch} 肥ben又夾公仔!
                1蚊就夾到* 夾左2隻-
             1隻cake左係個出口到
                 呵--用報紙nEw>U<

{Ec0n} 發現0Ey 1字眉
                0Ey又發姣-送個飛吻比牙存!好嘔心><!
            之後又同周劍打架,,,
              呵*V* 佢今堂吾知發咩神經!
             
{E-DAY} 集隊-0Ey 同范sIr 撞衫!
                 喧賓奪主*吾想N0頂--
             魚!!超曬,,肥LUK吾知去鬼左邊!
                要我地企咁內-3-
             好彩有LAW LAW !!!
                之後入左HAll 睇人唱歌-
             點解今年咁多唱歌比賽嫁=00=??
                牙NIck,,,好似吾係咁令仔姐!
          有個女仔唱得超難聽**

返到屋企,,超累勁眼訓Zzzz

  ------------

                           

   
              


 P0sted by: 2007-05-25 07:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 5 月 24 日  星期四!



2007-05-24

iii get up at tw0 0'cl0ck !
  i g0 t0 大快活 t0 have breakfast
my relative c0me t0 my h0me
  and play麻雀
they  are s0 nIS0 ! >3333<"
   h0w can i d0 the revisi0n??

p.s i g0t  sud0ku addicti0n!!!! >U<V
 

 


 P0sted by: 2007-05-24 06:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 5 月 23 日  星期三!



♥♥ 癲 !!!!!!!!!**

{eng}  mISs lUk 冇返==v
                 溫書!!
{eC0n}  0Ey 走音>U<
               同牙bIee 喪玩!
                 0Ey話 "獅子撲兔" 
              iiii  am A  兔 =00="??
             我係咁嗌!Kaaa! 癲`
{mathS} EXam !
{中史}     EXam !
{lUnch}   同my Dear SUzUkI
              係咁轉 係咁轉 係咁轉 係咁轉 !
                  0h - 暈l0 >33333<"
{文學}   默書! 蟬-
 


 P0sted by: 2007-05-23 06:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]