| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 4 月 3 日 星期二! |
2007-04-03 
唉,,又轉天氣,,鼻子在苦著*>/\<"
今日吾記得check裙果時拉長佢,,
比人捉,, 超*又話記1個缺點
米又係記2個書面*-00-
死人葉漢華,,係到扮晒高級咁
又係到鬧1餐,,吾鬧吾舒服咩=="
死啦,,冇1份合格*唉>/\<"
老豆發燒冇返,,早日康復@v@
-----------------------
!!愛滿分竟是換來;;;
痛亦滿分*
我哭到得對大眼袋
扮相好賣相好
六呎高 就最好 那樣吸引
柔順秀髮 才合襯
怪都怪 扮相差 賣相差
未夠高 未夠好 我沒吸引
明白與你難合襯 博得憐憫
那些漂亮世人 至匹配做情人
---------------------
|
2007 年 3 月 31 日 星期六! |
2007-03-31 
我真係咁易呃咩??點解我可以咁kai>/\<"
我真係1個好蠢好蠢好蠢好蠢既女仔*
又kai又蠢,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,吾死都冇用牙

|
2007 年 3 月 30 日 星期五! |
2007-03-30 
今日終於都測完啦!!
未試過測驗,,溫書溫到咁辛苦
真係咁多日都係到{捱}
未試過最後1日都要測到3:00*
考完地理,,人地就走得
我呢,,重要考到3:00>/\<"
重有d人,,考完即刻bbq
這是多麼的{諷刺}*
考2粒中,,眼訓死牙zzz
本黎考完,,好興奮咁搵老公
諗住1齊出街*
雖然好眼訓,,但係試諗下
可以攬住老公訓,,係1件幾好既事牙
不過老公吾出,,,
唉,,算了吧*無謂免強
免強得到又如何??出到黎吾開心就5好啦,,
之後返左屋企睇戲*{俠影魔龍}正野@v@
♥♥♥♥♥♥
HO文*我終於知點解你會嬲左我!!
我吾係想你做第3者
之前,,我冇諗過D咩*
只係同你做對好朋友,,,,
估吾到令你誤會**
如果令你有咩吾開心,,SOR!!
♥♥♥♥♥♥
|
2007 年 3 月 28 日 星期三! |
2007-03-28 
放學,,去左圖書館溫書*
乖女-00-v"呵
羅sir為左add我,,
add左10個人*tiffany9190
9191
9192
9193
.
.
. x10*
之後又話係msn問我,,你今日計左數未牙
話咩sd晒比10個人,,,
之後話,,我汁屎嫁bor''咁都要計數??
>U<"
係到同枝枝,,冰妹吹水*好好笑!!
|
2007 年 3 月 26 日 星期一! |
2007-03-26 

今日考英文,,
ok啦*都識既,,,
同左冰妹去行街*間間都未開=="
之後返返學校溫書*
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 87 | »
|