Cursor by www.Soup-Faerie.Com

Smiling

WINGB9198
暱稱: ♥穎 B ,,*
性別: 女
國家: 香港
what's the tIme n0w?
let's play a game =]
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-10
2008-07-31
2008-07-29
2008-07-27
2008-07-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

  2007 年 4 月 3 日  星期二!



2007-04-03
唉,,又轉天氣,,鼻子在苦著*>/\<"

     今日吾記得check裙果時拉長佢,,
比人捉,, 超*又話記1個缺點
      米又係記2個書面*-00-
死人葉漢華,,係到扮晒高級咁
      又係到鬧1餐,,吾鬧吾舒服咩=="
死啦,,冇1份合格*唉>/\<"
老豆發燒冇返,,早日康復@v@

-----------------------
!!愛滿分竟是換來;;;
        痛亦滿分*

我哭到得對大眼袋
扮相好賣相好
六呎高 就最好 那樣吸引
柔順秀髮 才合襯

怪都怪 扮相差 賣相差
未夠高 未夠好 我沒吸引
明白與你難合襯 博得憐憫
那些漂亮世人 至匹配做情人
---------------------






 P0sted by: 2007-04-03 04:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 3 月 31 日  星期六!



2007-03-31

我真係咁易呃咩??點解我可以咁kai>/\<"
   
       
      我真係1個好蠢好蠢好蠢好蠢既女仔*
          
                又kai又蠢,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,吾死都冇用牙


 P0sted by: 2007-03-31 11:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 3 月 30 日  星期五!



2007-03-30

今日終於都測完啦!!
   未試過測驗,,溫書溫到咁辛苦
真係咁多日都係到{捱}
    未試過最後1日都要測到3:00*
考完地理,,人地就走得
      我呢,,重要考到3:00>/\<"
  重有d人,,考完即刻bbq
       這是多麼的{諷刺}*
考2粒中,,眼訓死牙zzz
   本黎考完,,好興奮咁搵老公
諗住1齊出街*
     雖然好眼訓,,但係試諗下
可以攬住老公訓,,係1件幾好既事牙
    不過老公吾出,,,
唉,,算了吧*無謂免強
 免強得到又如何??出到黎吾開心就5好啦,,
之後返左屋企睇戲*{俠影魔龍}正野@v@
         ♥♥♥♥♥♥
HO文*我終於知點解你會嬲左我!!
  我吾係想你做第3者
    之前,,我冇諗過D咩*
只係同你做對好朋友,,,,
     估吾到令你誤會**
如果令你有咩吾開心,,SOR!!
      ♥♥♥♥♥♥


 P0sted by: 2007-03-30 11:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 3 月 28 日  星期三!



2007-03-28

放學,,去左圖書館溫書*
    乖女-00-v"呵
羅sir為左add我,,
      add左10個人*tiffany9190
                                     9191
                                     9192
                                     9193
                                        .
                                  .
                                         .  x10*
 
之後又話係msn問我,,你今日計左數未牙
              話咩sd晒比10個人,,,
     之後話,,我汁屎嫁bor''咁都要計數??
>U<"
      係到同枝枝,,冰妹吹水*好好笑!!
        


 P0sted by: 2007-03-28 07:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 3 月 26 日  星期一!



2007-03-26


今日考英文,,
    ok啦*都識既,,,
同左冰妹去行街*間間都未開=="
    之後返返學校溫書*
   
       
    
      


 P0sted by: 2007-03-26 06:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]