Cursor by www.Soup-Faerie.Com

Smiling

WINGB9198
暱稱: ♥穎 B ,,*
性別: 女
國家: 香港
what's the tIme n0w?
let's play a game =]
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-10
2008-07-31
2008-07-29
2008-07-27
2008-07-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

  2007 年 3 月 25 日  星期日!



浪漫=3333=??

今日保習,,老公第1個bor @v@
     miss遲到,,,有野食`'
保完去問數*發現羅sir真的好點姣>U<
     afterwards,,同老公,,肥lo食lunch
之後,,陪老公去搭車*浪漫=3333=??
     


 P0sted by: 2007-03-25 12:56 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 3 月 23 日  星期五!



2007-03-23

呵呵,,文學小測 ,,最高
     哈哈哈哈,,第1次咋
{晒命}  @v@v

 lunch,,盈盈吾好吾開心啦><""
     錫返啦>3333<


 P0sted by: 2007-03-23 08:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 3 月 21 日  星期三!



2007-03-21

今日係老公b-day @v@
      happi birthday to u,,,

econ*多左個動物園係我張"木台"到
      花到嘔,,,,=="
 maths,,總係吾夠時間既*
      快樂既時光真係過得特別快
真係要 "行樂須及春"
 
 lunch,,同左湯少,,枝枝,,冰妹,,老豆,,chiling
去左上水圍食@v@
       侯柏hin 毛啦啦暈低"
 壓爛湯少既同胞--- 2粒吉子-V-
    平時大大隻隻,,睇吾出毛啦啦咁
有暗病-V-??  呵呵,,小心身體*
     講返先,,去左食麵*
D醬好死辣><" 第1次食大菜糕,,淡淡的*
      CHILING 媽打左去佬豆手機
有路-00-?? 呵呵,,,
        食食下,,睇下鐘2:05@@??
  嘩,,咁快?? 原黎果個中快2隻字*
           客死咩-0-"
  
放學,,要去discussion入錯課室
     又吾識點同mr p牙s講,,好"囉 ">/\<
discussion果陣,,個女仔係咁彈比我=="
       夠鐘果陣,,個男仔講88 =0="
之後,,同左陳豪走**

   朱sir個b出左黎啦@@"
弓囍晒**


 P0sted by: 2007-03-21 09:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 3 月 19 日  星期一!



2007-03-19

今日朝頭早既野,,吾知點解
     忘記得1乾2淨-00-"
小息,,又同牙MAY玩塔羅*
   雖然D牌好好好差,,,
不過聽0+3,,牙存,,冰妹D解釋
   好好笑>V<
第2個小息,,牙MAY同牙存測愛情*
   牙MAY甜到漏咁話"你地E+好幸福">U<
lunch,,係學校食完飯
   同chiling出左去會湯少*
聽返chiling做2工d野,,,,
     好攪笑*V*
同左枝枝1齊行,,,笑死>U<V
   之後係大堂坐左1陣----

放學,,同左佢地係課室溫書做工課*
   討論下買咩比老公@V@"
1問葉q彰,,佢話佢d禮物全部都千幾=="
     之後諗住自己去行街買禮物,,,
呵呵,,好彩遇到彭彭>3333<"
    1齊啦,,,,,*
行行下,,見到劉海KI
   可能冇化妝的關係啦*
我覺得李曉TUNG 令好多@V@
      走人既時侯,,見到對分手中的男女*
我同彭彭,,自設對白----- HAPPY -\/-V

I WINGB
---------------------
*!!看著別人幸福,,
         我得很{妒
忌}
------------------------


 P0sted by: 2007-03-19 07:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 3 月 18 日  星期日!



2007-03-18

今日去左百娘屋企食飯*
    係家姐間房見到隻`'大根''
很攪笑的呢@v@
    死啦,,重未買禮物比老公>00<


 P0sted by: 2007-03-18 11:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]