Smiling
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2007-12-01 {中史}sleep Zzz! {maths} 做卷*識=] {中文instead 0f ge0g}全班都食了漁夫之寶! 係咁釣蝦* {eng} readIng comprehensi0n* very difficult .\ /. {lunch} 5b Vs 5c ! 好精彩-好好笑*v* 最後勝利了! 唉*比7基呃左-太易相信人啦/3\ {吉堂} r0cky搞到0scar條頸流血咁濟 !333! {放學} 同冰妹去行街-發揮女人的本性! 征服了上水xp 去左新城市-1轉頭就撞左去個男仔到* 佢話我索佢油!-33- 呵!
2007-11-27 {eng} c 婷恩真係好9!.\ /. {中史}睇南京說*d日本人好殘忍! {maths} 簡歌!羅sir毛啦啦發皮4 !-33- {lunch} 悶到係咁畫黑板=]
我愛你愛到發晒癲!
2007-11-26 長年獨自活在那記憶中! 寧願聽到你說-不愛我-我便會走*
bbq 今日返去補習! 學校舉行模擬面試*=] 補完-同suzuki去左食m記 食我的至愛-脆薯王! 之後行左陣街! my dear suzuki好想去唱k呢 但我要bbq-s0陪5到你/3\ 之後送左佢去圖書館*then走左 之後自己去左買d野! 行行下*又見返suzuki @@* 死婆-偷懶牙?xppp 離離合合*我地又係返埋1齊!*V* 之後返左屋企汁房 5:00 自己搭車去元朗!人生路不悉-333- 呵-係洪水橋bbq*燴番薯-好好食=] 愷盈是資優生?!@@ 返到黎-睇5到大結局>3333< 之後又汁房-汁到2:00先汁完! 汁左2日了*間房冇左好多野=]
2007-11-22 1起身-發現自己肥左成個碼-/\- 課室總係好焗呢! {中史} quiz*答左填充+第1題-就夠中啦! 我寫字真係太慢啦/3\ {小息} 比許文軒sm? 佢鏈到我隻手瘀左-33- 之後係到同佢係咁玩-happi=] {中文} 派卷-好開心*綜合合格! 之後份listening也不錯xp {文學} 同雷敏係到玩-想鏈死我咁濟!謀殺? 呵*係咁笑到出吾到聲xddd
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||