考試終於完lu~~~ 都唔知幾內冇搞過個blog
個blog就快封塵......
考試果四日 超難捱 3日加埋訓唔夠12個中
日日番去做完份卷就爭取時間訓教
今日考完 番到屋企 即刻洗左d野 再重新溫下兩科
不過始終都過左 咩都已成過去 由得佢走
望就望第二段成綪好番d
過埋今日呢幾個中 我又番番去果d番學等放學 放學等訓教ga生活......
其實都冇咩 反正都過左成五年呢個生活 慣左
但係.......總係覺得身邊少左個人.....少左d野
唔知係咩 諗倒果時再煩~~~~~~~~~~~
話d野比黎ga人知 個blog多左隻忍者 搵佢出黎吧
|