na
好鬼死攰.....星期一入左擲類~~
佢地d訓練好恐佈 一開口就係40下 上舉15磅 一係就3輪 30下掌上壓(15秒要ko)
做d好辛苦ga野 不過我仲頂得住
我唔會輸比你ga~~~~
呢排諗番起我身邊的人 同上左高一發生ga事
有d諗番起果時好爽 有d諗到唔想諗
有時真係覺得我做過d野 全部都係傻ga
唔知您 有冇咁ga感覺呢~~