其實考試又無乜野好怕既 頂多咪補考重考 再唔係咪重讀果科 好啦 實習試滿分左又點 筆試啊......... 只求剛好合格0rz
才上了兩堂..... 就準備要考試了..........(死
一成不變
這樣就渡過了四年了.....
經過了這幾個年頭 我成為了堅強的武士了沒有?
今日 第一次同現任同事去玩 而且係釣魚... 第一次釣魚之餘 仲要係起一個好很凍既天氣去釣...0rz 不過 都算係叫做比下面 都叫做釣到條魚毛仔上黎wwww 我地5條友 計埋我,得3條友釣到 仲要1人1條... 釣完之後 我左上臂酸到阿媽都唔認得l0l
一直以為妳只陪了我約3年左右 原來不知不覺間已經差不多第四個年頭了… 謝謝你陪伴我成長和經歷這麼多的事情 有開心,有快樂 有傷心,有絕望 有著很多很多的回憶 也許是時候放下妳,忘記妳了… 對彼此也是好事… 謝謝妳… 再見… 再也不見了…
講出「命令」二字之前 唔該你諗下你自己咩新鮮蘿蔔皮
踏入了2017年 第一篇吐糟向日誌 居然隔了十日才出現 而且依然是負面向的....... 好吧,我確信今年應該不會出現甚麼好事情了
哇卡卡 今年又收到來自臭豬給的生日禮物>w< 然而我相信蛋糕君的正身一定是臭豬>_>
咁就4年了... 好想再睇May'n既Live啊......
這cos的樣子不錯啊xD 沒想過除了自己本身那班有cos的友人以外 還能跟別的coser聊天 還要是女生啊啊啊啊啊啊啊 當年應該要問他留電話嘛(逃