ZERO SYSTEM
ゼ ロの日記



 「愛はいつも私を傷」…って僕はつぶやいて
    愛を離さないで  
XXXG00W0
等級: 金VIP會員
暱稱: ゼロ
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2023-02-15
2023-02-13
2023-01-29
2023-01-05
2023-01-04
文章分類
全部 (1926)
ECO回憶 (17)
工作 (7)
星期四 (40)
特別 (72)
新生 (1)
未分類 (1789)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2016 年 12 月 19 日  星期一   晴天


2016-12-19 分類: 未分類
咁就差唔多三個月了.....


2016 年 11 月 24 日  星期四   晴天


2016-11-24 分類: 未分類
好撚煩=___=


2016 年 11 月 20 日  星期日   晴天


2016-11-20 分類: 未分類
頹晒
肥左要補考
就衰左一個可以唔洗做既動作
就導致踩中地雷......


2016 年 10 月 21 日  星期五   晴天


2016-10-21 分類: 未分類
新工作差不多三個星期了
感覺上應該算是適應了了吧


2016 年 10 月 8 日  星期六   晴天


2016-10-08 分類: 未分類
捉左10個鐘小火龍
收獲算是相當不錯!


2016 年 10 月 3 日  星期一   晴天


2016-10-03 分類: 未分類
臭豬節快樂( ̄▽ ̄)


2016 年 9 月 30 日  星期五   晴天


2016-09-30 分類: 未分類
簽完約
10月3日(臭豬生日w
正式上班
依然無咩實感...(默


2016 年 9 月 29 日  星期四   晴天


2016-09-29 分類: 未分類
難怪唔打算溫書
因為唔溫/隨便溫一下
同其他有溫果D人
分數都唔會有咩差別......
一樣都係合格線以上....


2016-09-29 分類: 未分類
居然夢見阿欣......
你最近好嗎......?


2016 年 9 月 23 日  星期五   晴天


2016-09-23 分類: 未分類
啊哈哈哈哈....
希望合格啦..../___>\


2016 年 9 月 22 日  星期四   晴天


2016-09-22 分類: 未分類
昨天小測只有16分(其實是17分,被扣錯分數
雖然滿分22分
但感覺還是很低分…
果然是應該要去溫習嗎…?

希望明天的實習試和急救試順順利利吧…


2016 年 9 月 14 日  星期三   晴天


2016-09-14 分類: 未分類
無咩實感既個半星期偽校園生活...


2016 年 9 月 3 日  星期六   晴天


2016-09-03 分類: 未分類
短短不足一個月時間
再一次夢見妳
但最不可思義的是
在夢裡
兩個人在一個隔生的場所偶然遇上
而妳主動走上前來
「Hi,最近點呀」
我裝作不認識,迴避視線,但又好想望著妳
「恭喜你wo,最近有成六個女人指模既記錄出現…」
這時我立即轉身望著妳「咩意思?」「妳仲起果到做緊?」
妳轉身離開,同時亦無再答覆我
身邊的人問我發生甚麼事
這刻我很想追上去
我不肯定是想問清楚?抱緊妳?還是怎樣?
而醒過來後
發現除去月頭月尾這個問題外
原來妳離開了我已經有三年半的時間了…


2016 年 8 月 21 日  星期日   晴天


2016-08-21 分類: 未分類

夢到一個尚算甜蜜的故事

當然男主是我吧

可是…

女主居然是你…

然後仔細想一下

很久以前都夢到過這故事

而女主同樣也是你…

這三年的時間不足夠去忘記你,放下你嗎…?

還是要把所有的碎片都掉了才能忘記得到…?



2016 年 8 月 15 日  星期一   晴天


2016-08-15 分類: 未分類
天啊...
明明打算8月上半月輕輕鬆鬆渡過...
結果...說好的輕輕鬆鬆呢.....0rz
6/8:去澳門做義工(手部機能已故障)
8/8:10週年HeHe團
好,重點黎啦
10-13/8:幫手帶隊去挪亞方舟(4日3夜兒童祈禱會)
第一晚既感想
「小孩子」這種生物果然很可怕……
雖然睇住班細路差唔多成點鐘先瞓…
但好在早於0630已起到身
同時佢地亦比我想像中能幹
可以0715前全部被我叫醒
而第二晚
第一次罰2個小朋友留堂
其實原本罰3個
不過佢總算及時知衰
識得乖乖地坐返低等大台指示
其餘2個叫極都唔聽,仲變本加厲由頭玩到落尾
去到罰留堂都唔知自己問題0rz
諗返起自己以前細個既時候
有冇咁為難過啲導師呢?
第三晚
表面上當然無咩野啦
但其實精神開始有d崩潰...0rz
就連當初聯絡我果位接頭人都話難搞....
佢地自己都估唔到呢3隻化骨龍mix埋左既化學反應係咁大....
好啦,我就當我自己唔好彩啦唯有.......