今日
A同事落左黎中心,叫我教佢用智障手機
我就由得佢按啦,當然都會比返D提示既
佢又話E+多左呢樣野,有返少少人生樂趣
跟住就開始傾
應該是找我吐糟吧(?
講自己在公事上遇到的問題,難處,情緒,外界的價值觀....etc
果刻我好想好坦白咁同佢講
我唔係註冊社工
我唔係實習社工
都唔係讀緊社工
點解中心咁多社工唔搵就係要走黎搵我?
講人生經驗,你大我成倍多
經歷既,我係唔夠你多/苦
作為一個就退休既成年人(?
搵一個無所事事,學業無成,廿歲出頭既黃毛小子傾
到底我係咪真係有值得你地去信任既價值?
最重要既係...
點解我可以對答到....(默
又純粹吐糟0nly.... |