ZERO SYSTEM
ゼ ロの日記



 「愛はいつも私を傷」…って僕はつぶやいて
    愛を離さないで  
XXXG00W0
等級: 金VIP會員
暱稱: ゼロ
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2023-02-15
2023-02-13
2023-01-29
2023-01-05
2023-01-04
文章分類
全部 (1926)
ECO回憶 (17)
工作 (7)
星期四 (40)
特別 (72)
新生 (1)
未分類 (1789)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 10 月 21 日  星期五   晴天


2011-10-21 分類: 未分類

放3日假~(大心)
好好的在家打機升大嬸~
打材料合大嬸的裝~



2011 年 10 月 20 日  星期四   晴天


當年今日... 分類: 特別

致:

發送時間:
2009年10月20日 下午12時02分

內容:
我決定了
我認為我有需要冷靜一段時間



2011-10-20 分類: 未分類

嘛~~~

累到媽叉
話就話行行企企又一日
但係就搬搬抬抬無時停0rz
坐既時間就得食飯果陣
其餘坐既時間仲少過去小便....(巴死

今日真係好累好累....

上次話班老人家有個驗血,我地職員都有
咁黎緊星期日就出「成績表」!
當然啦
我地職員就早d有的xD
今日收到成績表
初初都唔知咩事
死人石頭就係咁話我"果然後生,真係好有腳骨力"
我心諗,下,做咩囧?
原完被擺了一道0rz
一睇

見紅了
不過比想象中見紅既項目少
我起初以為紅好多樣野
點知都係一樣姐
不過睇真D
咦!?咦!?咦!?咦!?咦!?
喂喂喂!
我沒眼花吧
個肝....囧
超標!?
正常好似最多去到57定58左右
我就去到一百幾囧!!!????
超左成倍囧
真的無言了....0rz
 



2011 年 10 月 19 日  星期三   晴天


2011-10-19 分類: 未分類

呼~
今日返3點~
其實都聽講過d同事話上次超辛苦!
所以都有dd驚...0rz
不過算啦
好啦,3點40分B 一 B啦
感覺都還可以既
咁就落去set場等班老人家上黎禮堂集合~

就到5點半
d旅遊巴黎左大半....
但我地d人仲未齊....
冇一架車齊....0rz
sosad
好在有一班都準時45分到左
咁同事們就出發先了~
咁跟住都陸續出發~
到我架車啦~
因為我第一次帶呢個活動
所以老細話都會跟我車
咁所以都順利既~

上到車
咁老細就話佢點名啦
ok~我就派掛牌比佢地~
咁佢就起到講野啦
又話叫我再扮女人....0rz
心諗
你都幾....0rz
不過算啦
都冇咩所謂既,班老人家開心就OK啦~
佢又講左陣啦
就突然話我咩都唔講囧
跟住就咁交左個咪比我啦囧
呢下我又心諗...
其實...
你都講左我可以講既...
咁我仲有咩可以講...囧?
算了
咁吹到就吹啦
吹到話唱歌囧
無奈
呢刻我一首歌都唔記得...
連一句既印象都冇.....
又比老細話我成日聽歌
跟住佢就自己唱~

到左目的地
咁都好順利咁到左間酒樓啦
都幾大
安置好佢地後
就逐圍同佢地講返少少注意事項
話如果走先既就要同我講之類既東東啦~

咁其實都幾多野食@@
d質素都幾好
d魚呀雞呀
口感都唔錯
平時唔會點食既我
都食左幾舊
其實係班老人家見我做緊野就夾左比我...0rz
真的多謝了~

到散場啦
其實有少少亂
當我聽到call話我架車可以起身落去時
我就比指示佢地話可以起身啦
跟住點知又有call話有變動
叫停囧
我車老人家就起晒身了0rz
無奈地要同佢地講返坐多陣先同解釋返
咁跟住就真係走得啦
落到去,叫佢地排好隊,等車到
上晒車
點好名,齊人,開車~~~
回程返去
今次得我一個帶車
問我緊唔緊張,其實唔緊張
多一個同事既話就緊張囧
好啦
都應承左班老人家話回程會唱歌既
咁全程呢
都起到唱歌wwwwww
交足功課的說wwwwwwww
大家都好滿意xD
話咁快就到左中心
咁就解散了~
同班同事返入中心放返低d物資~

的士團!
超級順利wwwww
黃大仙警署 > 砰石 > 順利 > 藍田
一條龍wwww
唔洗左兜兜右兜兜@@"

最後
同事們辛苦了~
亦多謝咁多位會員既關照wwww

唔打咁多了,沖涼去wwww
 



2011 年 10 月 16 日  星期日   晴天


2011-10-16 分類: 未分類

唔...
嗯...
沒記錯的話
這幾天應該就是我跟你最後一次吵架的日子
雖然並不是分開的日子...
近來生活好嗎?
很想去找你,但卻不敢接近你
看著你msn的句子
很想去問你在害怕甚麼
你後來更正了句子說害怕失去
那到底是害怕失去了甚麼...?
要是當年的話
我相信你的答案一定會是......

我還記得2年前我們是為了甚麼而吵架
現在想起來都不禁地苦笑了
而最後
我居然因為某個人的一個原因
影響了我
使我用同一個原因離開了你
真的很傻
也許我只懂懷舊,不懂憧憬...
但此刻
真的很想再次......


還是算了吧



2011 年 10 月 13 日  星期四   晴天


2011-10-13 分類: 未分類

看到些東西
突然有點感到驚訝
驚訝中帶點興奮
但當我去查看是何時的事的時候
才發現
這只不過是376日前她路過而留下的痕跡....
但當我冷靜下來的時候
亦想起來
我跟她分開了應該不止376日....



WE ARE クロスハート! 分類: 未分類

 

找到中文歌詞了~

==========================================================================================================================

WE ARE クロスハート!

作詞:三条陸
作曲,編曲:山下康介
歌:和田光司


起ち上がれ友よ  止まらないバーニングソール《站起来吧  朋友  灵魂的燃烧  无法阻挡》
どこまでも往くさ  君は一人じゃない《虽千万人吾往矣  你不会孤单一人》

仲間の絆が切り札さ《同伴间的羁绊就是王牌》
命を燃やして ほ•え•ろ!《燃烧着自己的生命  放声吼!》

今一つに  GREAT XROS  溶け合う《就此化为一体  GREAT XROS  水乳交融》
俺にくれ  みんなの弾けたシャウトを《赐予我  大家一同发出的吼声》
今生まれる  GREAT HEART  明日の牙《就此诞生  GREAT HEART  明日之牙》
飛び立て  戦え  WE ARE クロスハート!《拔地飞升  战斗吧  WE ARE XROS HEART!》

飛び散った未来  戦嵐のバトルフィールド《四处飞散的未来  卷入暴风雨般的战场》
この胸に届く  友の嘆き?涙《心里听到了  朋友的叹息与眼泪》

微笑み奪った絶望を《把这夺走微笑的绝望》
魂繋げて  く•だ•け!《从灵魂深处  击个粉碎!》

今誓おう  GREAT XROS  明日を《就此起誓  GREAT XROS  在明日 》
この旗に集まった  みんなの数だけ《让每一个人都聚集在队伍的旗帜下》
今輝く  GREAT HEART  夢の使者《就此闪光  GREAT HEART  梦的使者》
ぶつかれ  高まれ  WE ARE クロスハート!《迸出火星  高涨起来  WE ARE XROS HEART!》

仲間の絆が切り札さ《同伴间的羁绊就是王牌》
命を燃やして ほ•え•ろ!《燃烧着自己的生命  放声吼!》

今一つに  GREAT XROS  溶け合う《就此化为一体  GREAT XROS  水乳交融》
俺にくれ  みんなの弾けたシャウトを《赐予我  大家一同发出的吼声》
今生まれる  GREAT HEART  明日の牙《就此诞生  GREAT HEART  明日之牙》
飛び立て  戦え  WE ARE クロスハート!《拔地飞升  战斗吧  WE ARE XROS HEART!》
Ah
ぶつかれ 高まれ WE ARE クロスハート!《Ah迸出火星  高涨起来  WE ARE XROS HEART!》

☆終わり★



2011 年 10 月 11 日  星期二   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2011-10-11 分類: 未分類

朋友受氣,找我發洩
沒問題,我聽,我忍

其他人受氣,遇上不如意的事,找我發洩
算了,我也盡量忍

可是
我受氣
我可以怎?
向朋友發洩,被說「零先生,你有沒考慮朋友也有難處?」
啥?打擾了。
向其他人發洩,被說「零先生,你有精神病?」
啥?抱歉,打擾了。
在這裡發洩,又被說「零先生,你又在自言自語?」
啥?真抱歉,又打擾了。
咦?
不對,這是我的網上日誌
是屬於我的空間....

到底我還可以怎樣做...? 



2011 年 10 月 10 日  星期一   晴天


2011-10-10 分類: 未分類


今日返早(745)
剛飛的回家了不久....(2226)
離開公司時間約2201....
都有14Hr在公司了/口\!



2011 年 10 月 9 日  星期日   晴天


2011-10-09 分類: 未分類

仆街
點解e+人講一句d人就頂你一句
前世今世都冇得罪過你地吧?
咁撚鍾意疾住晒,我咪唔撚出聲囉



2011 年 10 月 8 日  星期六   晴天


2011-10-08 分類: 未分類

煲完99集...
過左唔夠5分鐘
出第100集....0rz
之後點過活呀囧!?
SOSAD



2011 年 10 月 6 日  星期四   晴天


旅立つ者へ 分類: 未分類

あなたのいない 机をなでて《輕撫不見你人影的桌子》
影をおとす《影子低垂》
今日も一人《今日我也是獨自一人》 
星空にあね《仰望星空》
祈りをかけて《許下心願》
あなたは同じ 今 空の下《你我現在在同一片天空下》
涙こらえ震える時も《無論是強忍淚水顫抖之時》
闇にくじけそうなときでも《或是即將被黑暗擊敗之時》
忘らないで《都不要忘記》
帰る場所が《歸來的地方》
帰る場所があるから《你有能夠歸來的地方》
待つてる人がいるから《因為有人 會等著你》


2011-10-06 分類: 未分類

失敗
被忙碌的工作沖昏了
人數竟然突破了防線
到底是我的錯?
同事的錯?
還是誰的錯....?



2011 年 10 月 5 日  星期三   晴天


2011-10-05 分類: 未分類

找歌中~

小野涼子 - 旅立つ者へ.mp3