好耶呀~~~
我竟然得到A係我個history asignment呀!
真係可喜可賀呀!
今次咁得,
都係全靠我阿哥既幫助,
唔係既話我一定會fail嫁!
大至上都係咁啦,
冇物物別事......
希望會得到高分係History啦!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
廣告時間又到啦:
多D幫襯我既留言板同埋阿喵日記呀!
今次就講住咁多啦!
bye~~