今日係Year 8既 "Reward Day"~
好耶~~~~~
所以我地有得去Luna Park~ [Luna Park係一個類似海洋公園既地方]
淨係搭火車都waste左1 hour,因為澳洲D火車好慢,無奈中...=.=
到左之後,澳洲D老師真係唔得醒目既...waste左我地既時間成半個鍾都有!妖!
終於都可以自由活動啦~正~
我同我D FD去玩左好多機動遊戲~
又去食左好多小食...> <
到左2點鍾,我地就回程啦~
今日真係勁開心!!!
真係好希望可以再去多次~(不過都冇物機會嫁啦)
~完~
|