今日都算係個good day~
因為今日兩堂英文堂都係睇電影(當然係同一套戲啦)!
個套戲叫做"A midsummer night dream",中文係"仲夏夜之夢"......
成日都有裸體鏡頭嫁...=.=不過只係PG咋喎!
睇完之後,覺得套戲好無謂!
我覺得Shakespear(莎士比亞)作個D故事好無謂!
好似呢套"A midsummer night dream"咁,都唔明佢點解一個夢都作餐飽嫁!
仲有就係"Romeo and Juliet",我覺得Romeo簡直係白痴中既白痴呀!見到Juliet訓左係地下就以為佢已經死左!
係人遇到D咁既情況都識得探下佢既呼吸同埋心跳先嫁啦!真係抵佢死嫁!
好啦~唔講個D白痴啦...=.=
今日臨到就快放學既時候,老天先開始落雨!
搞到我隻鞋係哂泥!勁唔鍾意落雨!
然後都冇物特別事項啦~
~完~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
特別祝福 to Annie:
Happy Birthday 呀~
生日快樂~
係度唱反首生日歌俾你:
Happy Birthday to you, happy birthday to you!
Happy birthday to Annie, happy birthday to you!
歌就唱完啦~希望你大一歲會更靚女啦!
|