今日落勁大雨...
我又唔記得帶傘....
所以變成落湯雞...好慘...T_T
成身濕哂咁返到屋企,第一件事就係話我老豆!因為佢話過落雨車我嫁!
然後好唔開心咁食飯同埋沖返個涼....
而家心情好好!因為衰野走哂啦...
我終於都可以好舒服咁坐係度同你玩MSN!
然後冇物特別事...
所以就88
~完~