哈哈哈哈~~~
而家放緊假lu~(不過只係Term假咋~)
唉~~~~
雖然放假係可以訓耐D,但係就悶到抽根呀~
唯有日日都開機上網啦~=v=
點知今日朝早連網都down埋~真係黑仔~=.='''
所以就去睇VCD~搵左套”千與千尋”黎睇~^^
時間過得好快...一陣就睇完VCD啦...
又係無聊.............................=V=
咁我就又試下上唔上到網啦...點知又係唔得...真係打得少呀!
又去搵野做啦....去左作小說~^^v
冇幾耐...終於上到網~^^
悶到爆既我當然第一時間飛去上網啦~
無聊既一日咁就完啦...
多謝大家收睇我呢個阿喵日記...再會...(唔知點樣講講下變左新聞報告添...=P)
|