我今次慘啦...
我第二個asignment task肯定會fail啦...
完全睇唔明佢問物,
所以我就亂寫啦!
嗚嗚嗚......
今次死啦!
我今次一定會一命嗚呼嫁啦!
唯有下次考好D拉分啦!
我真係世界上最不幸既少女呀!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
由於站長就快一名嗚呼,
所以今次既廣告係暫停一次!
不便之處,敬請原諒!
Bye呀~~~