今日本來都好地地既...
但係晚餐既時間我就好慘啦~
今晚餐飯都幾好食,
仲有湯喎...
當我飲湯既時間,
我阿哥個個仆街撞我隻手(唔小心講左粗口添...),
搞到D湯彈入左我隻眼!
痛到我喊埋出黎...
今日既好日子咁就冇左啦...
唉~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
廣告時間取消一次...(因為網主我太懶,所以唔打啦今次...)