Xcat
暱稱: 阿喵兒
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
無聊呀...
去玩啦~
病左呀...
做落湯雞呀...
睇電影呀~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 5 月 31 日  星期三   雨天


好開心喔... 開心 分類: 未分類

今日本來心情都係麻麻嫁炸......

但係去完Annie既日記就好開心~

點解?

因為我見到Annie寫既大標題:

呵呵~星夜美麗~你更悄麗!可惜~友誼不在~~還是我的兆兒好...
我的留言板→http://gb.guestbook.com.tw/g68/gbook.php?applicant=annietsui
http://blog.qooza.hk/blog.phpuser=Xcat&eid=3017922#cid2013396←兆兒

睇完超感動~

係度講句:我永遠係你既好朋友呀,Annie!

再講多句:多謝你呀~

~完~

 






訪客留言 (返回 Xcat 的日誌)


annie tsui 於 2006-06-01 03:54 PM 發表:
下????????????????物唔係知己咩!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係知己!!!
一時講錯炸.....
Posted at 2006-06-02 04:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



annie tsui 於 2006-06-01 03:39 PM 發表:
當然係你最好啦!!個死人Cherry Ho激我,我一定要剷到何飛起!!!永不罷休...........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔好咁啦.....
話哂都係同學嘛~
Posted at 2006-06-02 04:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]