Xcat
暱稱: 阿喵兒
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
無聊呀...
去玩啦~
病左呀...
做落湯雞呀...
睇電影呀~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 6 月 3 日  星期六   陰天


106 ar~~~ 開心 分類: 未分類

1.        ID:Xcat

 

 

 

2.        暱稱:Xcat,阿喵兒,Xena......

 

 

3.        年齡:差唔多十三~~

 

 

4.        生日:124~

 

 

5.        性別:靚女 

 

 

6.        血型:唔清楚喎~

 

 

7.        生肖:雞

 

 

8.        星座:射手座

 

 

9.        身高:150倒啦

 

 

10.    體重:唔知 ,因為沒磅過

 

 

11.    個性:對我既人,我就對佢好!對我差既人,我就對佢差~我對朋友幾好!最鍾意貓貓! 

 

 

12.    嗜好:唱歌,聽歌,睇貓貓相,睇愛情小說,打我親阿哥(但係俾佢蝦返轉頭)........

 

 

13.    專長:寫作,畫畫,唱歌掛...

 

 

14.    缺點:有D大女人主義,成日cry同埋暴力傾向......

 

 

15.    用一個字形容自己:Q~我個樣真係好Q嫁!冇騙人! 

 

 

16.    學校:而家係Holsworthy High,將來未知...

 

 

17.    類別:是是非非

 

 

18.    是非最多:鍾意邊個邊個,邊個邊個鍾意我

 

 

19.    居住地:而家係澳洲既貓貓街56號,將來係某某city既貓貓街既唔知邊度

 

 

20.    出生地:香港浸信會醫院

 

 

21.    頭髮長度:到肩再多D

 

 

22.    有無染髮/髮色:黑到會閃

 

 

23.    頭髮直/捲:直直加捲捲囉 

 

 

24.    耳洞數量:本來有two,但係冇帶好耐,所以係Zero

 

 

25.    有無刺青:冇,因為會痛痛

 

 

26.    眼珠顏色:黑到會成日留眼淚

 

 

27.    單/雙眼皮: 唔清楚,因為有時單,有時雙 

 

 

28.    眼睛形狀:唔識形容

 

 

29.    外型:唔肥,不過好矮

 

 

30.    自喻的動物:貓貓,勁可愛囉 

 

 

31.    想養的動物:貓貓,小小小狗 

 

 

32.    養過的動物:冇,太窮啦 

 

 

33.    房間最多ㄉ玩偶/數量:冇數過喎~最多應該係貓貓公仔

 

 

34.    討厭的動物:大大大狗,咬人好痛痛 

 

 

35.    最喜歡的國家語言:日文,廣東話,普通話,英語 

 

 

36.    最想去的城市:香港(返去探朋友),澳洲(住咁耐都冇出過Sydney),日本......最好就同Fd環遊世界 

 

 

37.    最喜歡的花:唔鍾意,因為有蜜蜂

 

 

38.    最喜歡的味道:花香,朱古力味,薄荷味,草莓味..... 

 

 39.    婚姻狀況:未結婚呀,唔到廿九唔結

 

 

40.    喜歡異性或同性:異性 ,根係鍾意男仔la~~同性戀咩! 

 

 

41.    愛情友情邊樣重要: 友情呀~

 

 

42.    談過幾次戀愛: 0

 

 

43.    幾歲初戀:都冇戀愛過

 

 

44.    喜歡異性類型: 對我好,靚仔,寵愛我既

 

 

45.    愛情觀:要坦誠相對囉

 

 

46.    非聞男友:勁多.......好慘呀....

 

 

47.    是否暗戀過:有... 

 

 

48.    是否告白過:否,個陣時咁細個,告物白喎~

 

 

49.    是否被暗戀過:唔知

 

 

50.    是否被告白過:否

 

 

51.    是否吻過:否

 

 

52.    是否被吻過:否

 

 

53.    近排覺暗戀你:點知喎~ 

 

 

54.    是否想有男朋友:否,有黎都唔知為物

 

 

55.    最深刻的感情在幾歲:10~我個陣識到改變我一生既知己------曦貓貓 

 

 

56.    現在有沒有喜歡的人/幾個:冇~心好淡呀~

 

 

57.    聽過最甜的話:永遠朋友~Forever Friends~

 

 

58.    喜歡的人的性名:妖~又問!都話冇囉~

 

 

59.    喜歡的原因:妖妖妖~唔喜歡何來喜歡既原因呀! 

 

 

60.    喜歡的人的缺點:.........(無奈中.... 

 

 

61.    喜歡的人有否曾獨處:...................................(更加無奈中...

 

 

62.    喜歡的人是否常見:妖~去死呀!

 

 

63.    喜歡的人是否愛你:決定唔答啦! 

 

 

64.    最想和他做的事/其待:= =;;

 

 

65.    有冇男朋友:冇呀...唔需要! 

 

 

66.    同異性同床(的細過唔計):我而家仲好細過喎...= =

 

 

67.    討厭的花名:康乃馨,因為我仲未做阿媽

 

 

68.    喜歡的顏色:粉藍、粉紫、粉紅、淡黃

 

 

69.    討厭的顏色:鮮既顏色

 

 

70.    喜歡的數字:21

 

 

71.    討厭的數字:冇喎~

 

 

 

 

 

 

72.    喜歡的時間:同FD玩時間 

 

 

73.    討厭的時間:溫習時間 

 

 

74.    開心的時間: 同朋友玩既時間

 

 

75.    喜歡的卡通:好多....最鍾意Hello Kitty

 

 

76.    討厭的卡通人物:好多喎~

 

 

77.    喜歡的電台:香港就997,澳洲就106.5

 

 

78.    喜歡的節目:日本動畫既節目

 

 

79.    喜歡的節日:聖誕節~因為近我生日 

 

 

80.    喜歡的書:好多喎......最鍾意君比作既書 

 

 

81.    學校最常去的:圖書館 

 

 

82.    討厭的人:對我差既人

 

 

83.    討厭的同學:超多喎~

 

 

84.    班中的死黨:2個呀~以前有好多

 

 

85.    朋友拍拖:佢地想嫁...不過冇喎 

 

 

86.    最知我心的:曦貓貓,婷家姐,珊家姐,棋阿哥......

 

 

87.    最好傾的:曦貓貓,婷家姐,珊家姐,棋阿哥........

 

 

88.    喜歡的音樂:流行曲 

 

 

89.    喜歡的歌手:Twins, 2R, Fiona, Niki, 方力申,kellyjackie, 鄧麗欣, 傅穎, Cream(淨係鍾意佢地D歌,唔鍾意個人) 

 

 

90.    喜歡的卡通片:太多啦~日本動畫都鍾意

 

 

91.    喜歡的科目:幾多....唔想講 

 

 

92.    討厭的科目:科學,數學,英文 

 

 

93.    喜歡的衣著:牛仔褲,T-shit,好酷既jacket,酷酷既鞋鞋 

 

 

94.    喜歡的運動:羽毛球、排球、踏單車、游水、 

 

 

95.    討厭的運動:跑步,籃球,足球.......太多,講唔哂 

 

 

96.    粗口:多到數唔哂啦.......

 

 

97.    想當的職業:作家,漫畫家,畫家,會計師..........好多~所以其他個D唔講啦! 

 

 

98.    什麼時候會哭:唔開心慨時候,俾人打既時候,搵人便宜既時候......

 

 

99.    最想多謝的人:我既知己們! 

 

 

100.        完成100題後:以下係我對各位朋友的感想…

 

 

 

 

 

  101.   曦貓貓:全名黃紫曦,係我既最好既知己,雖然我地分離,但係我地仲好掛念對方!我地係四年班個陣時識,第 一日識就成為好朋友!佢係個好可愛既人,唱歌好聽,人又靚!等我返香港個時,一定會俾個驚喜佢!

 

 

 

 

 

102.    婷家姐:全名徐旭婷,我地唔知做左N年同學,係我既知己加家姐,成日給我鼓勵嫁!佢好好人,成日送禮物俾我,當然我唔係因為佢D禮物而同佢做FD啦!我地好掛住對方嫁!

 

 

 

 

 

103.   棋阿哥:全名鍾海棋,佢係我咁耐最佩服既人,佢係個盡職既班長,成績勁好,人又好喎~又勁高~佢係我同曦貓貓既好朋友加知己,而家仲係我阿哥添~識到咁叻既人,係我既褔氣呀!

 

 

 

 

 

104.   珊家姐:全名葉穎珊,佢都係我佩服既人,佢識織野,人又靚,唱歌勁好聽!我地唔知做左N年姊妹,係我既好家姐,幾踢我嫁!係未呀,家姐?

 

 

 

 

 

105.  Alison:全名李子欣,我地識左好耐,由一年班開始識,同我好有緣嫁,每次考試佢到坐我後面,因為佢既坐號同我個坐號係連住嫁!我冇騙人呀!由一年班開始就係咁,6年考試都係我後面!佢個人唔係好友善,不過係個好朋友,好識分享嫁~去左英國讀書

 

 

 

 






訪客留言 (返回 Xcat 的日誌)


annietsui 於 2006-06-07 04:36 PM 發表:
http://blog.qooza.hk/annietsui
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



annietsui 於 2006-06-07 04:36 PM 發表:
diary of 密碼:6722
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



砵仔糕 於 2006-06-06 03:18 PM 發表:
我邊度係好高呀~= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

對我黎講好高嫁啦~~
Posted at 2006-06-10 02:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]