今日去完禮拜堂,
約左同學去shopping~
我地約好左2:00 p.m.,
但係我1:45 p.m.就到左啦!
佢地仲未到喎~
等到2:10 p.m.既時間,
佢地終於到左啦~
我地去Food Count度食野~
我去食左麥當奴~
其他人食乜我唔記得啦!!!
然後我地去左好多地方睇野(太多,所以唔講啦~),
見到鍾意既野就買,好開心呀~
4:00 p.m.既時間shopping就結束啦,
因為商場要關啦~
所以就各自返屋企囉~
~完~