Xcat
暱稱: 阿喵兒
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
無聊呀...
去玩啦~
病左呀...
做落湯雞呀...
睇電影呀~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 6 月 11 日  星期日   陰天


好凍呀... 不安 分類: 未分類

今日真係好凍呀...

凍到我要蓋3張被都覺凍...

唔願起身去禮拜堂...

但係都俾人逼去...唉~

算啦~唔講天氣啦...成日落雨,搞到凍冰冰~

聽日唔馳返學(唯一值得慶幸既事),

因為係Queen's Birthday...香港冇D咁既假期...

然後就想問個問題:點解你地可以寫到咁多野既?我個生活太沉悶,所以冇野寫...

好慘呀~好凍呀~我可能會好似賣火柴的女孩咁死都唔定~

哎呀!講中左添~Bye~我要去heaven啦!






訪客留言 (返回 Xcat 的日誌)


砵仔糕 於 2006-06-12 03:08 PM 發表:
我地尼度好熱喎~
不過成日落雨呀~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55~
不過夏天落雨可以令到天氣涼快D,
但係冬天落雨只會令到天氣更凍...
所以夏天落雨係好過冬天落雨嫁!
Posted at 2006-06-12 03:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]