今日真係好凍呀...
凍到我要蓋3張被都覺凍...
唔願起身去禮拜堂...
但係都俾人逼去...唉~
算啦~唔講天氣啦...成日落雨,搞到凍冰冰~
聽日唔馳返學(唯一值得慶幸既事),
因為係Queen's Birthday...香港冇D咁既假期...
然後就想問個問題:點解你地可以寫到咁多野既?我個生活太沉悶,所以冇野寫...
好慘呀~好凍呀~我可能會好似賣火柴的女孩咁死都唔定~
哎呀!講中左添~Bye~我要去heaven啦!