今日返完學,
我老豆車我去圖書館...
到左圖書館之後,
我係門口見到一個靚到冇得彈既姐姐!
佢個樣係明星樣~
我總覺得佢個樣好似某一位歌手,
但係我又諗唔起係邊位喎...
總之佢好靚啦!
之後,我就入左圖書館睇中文愛情小說,
兼做書蟲啦!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
廣告時間:
記住多D黎我個留言板仲有阿喵日記呀!
我既留言板:http://gb.guestbook.com.tw/g68/gbook.php?applicant=xcat
Bye啦!下次再講啦!
哇~今日好凍呀~凍到我DD震~
唉~就快放完假啦~
終於可以告別無聊ge日子啦,
不過我唔捨得可以成日訓ge日子喎~
好啦~唔講放假啦~講下第樣啦~
唔知點解冇人黎我個阿喵日記呢?好冷靜啊~
希望多D人黎啦~
呀~仲有就係希望多D人黎我個留言板啦~
我個留言板:http://gb.guestbook.com.tw/g68/gbook.php?applicant=xcat
好啦~今日就寫住咁多先啦~
Bye~
今日真係好無聊呀~冇野好做添......
原來外國生活真係好無聊嫁,都唔明D人點解咁嚮往外國生活嫁~
唉~ICQ又冇物人online, msn 都係咁......
個internet又very 慢喎~
嗚嗚嗚嗚........
好寂寞兼無聊呀~~~~