@o@ " 你地估下我第1次去左邊到?
真係第一次... 5係講笑∼ 我自己都驚-_-"
就係入左男廁 >.< 嘩 魚到爆 我從來未試過ga
我入到去仲e為係女廁:
仲照1照鏡 照下個靚樣" 先入去尿尿;點知聽聽下有把男人聱係咳 咳咳∼
我仲唸我5係係女廁咩?? 點解會有把男人聲?即刻沖出去睇下對門*吓 男廁黎ga 0.0 我暈啦'W'
不過好彩冇人見到我入男廁 T^T 我真係眼大睇過籠
做咩我會上黎講LE件事!! 我重5夠魚咩 .3.? 我真係白痴
甘又5係GE..又真係幾難忘! 第1次WOW
|