19 號 估下 我地去左邊._."
我係咪好無聊講返前幾日ge事' KK 唉 冇野講A 麻 ~
... 戈日19號我同我愛人去左拱北 去到食打邊盧.. 5單止打邊盧 "仲可以自己燒野食! 好好玩A YO~
食飽飽還可以烤冰tim * 味道就麻麻- - 玩完一輪 'w' 就shopping 為我ge聖誕節作準備@@
行到去有問叫vivi 入到去睇. d3都ok: 睇睇下又睇中左件4百幾$rmb外套 為返葡幣 6百幾銀..-3-
我都要買外套過聖誕a 麻 .v. 我都想著靚d比佢睇ga 麻 " 最後尾都係買左..~ 不過我真係覺得件外套好靚]
算la~ * 一分$一分貸.. 但我都知佢地食5小$ >< 肉尺死老公啦... 啜返擔lo 冇甘肉尺丫 .33333.
其實老公都覺得靚先買比我ge..[有同感]雖然貴就貴左d .不過有左佢 冬天都5會點多凍..因為件外套真係好曖/ 又令
到聖誕節戈日要電曬街邊d靚仔" 呵呵 ~ <姦笑中> 行行下又行士去睡衣 店 又買左2套睡衣 = =同佢一人一套
幸福吧 ♥♥ 不過5知點解佢買完套睡衣 好似好開心甘- -.... le個人十分之易滿足~
冇幾耐行到攰 走左去食甜品 又係貴戈咋>_< 又5比食in 仔=^= 搞到勁冇mood. 凸..凸
大家都有收獲就回家lu 返到澳門 打比媽媽係邊啦 因為戈日又係我屋企做節 我又冇返去 打左好多次電話比我:
返到黎都食完..況且我地都食左野 甘就探下apoa公 乖女吧 坐左陣就返去lor 甘就一天囉he!!!

|