吼吼吼!!!
今日真係衰到貼地 ~
訓醒都3 4 點 PM 見到個死仔包食曬我D餅餅 得返幾個--
甘又係到呆呆下.. 呆5點 到 沖涼 @@
沖沖下冇熱水 他媽的 凸.凸"
佢冇熱水都算NA~ 洗頭水都冇埋 -.- 搞到我用沐浴露洗頭
嘩! D水凍撚到 一邊沖一邊 跳~ 過引死..哈 ,_,
好采冇感冒 ^^ 原來我身體咁強* 可以去游冬泳 KK
之後裝身 , 食飯 , 8點出去拎車出發去漁人碼頭
點知去到停車場 上到車 架令仔達5著 0.0冇曬電
唉...甘冇辦法NA 為有 坐電單車LO ' 真係激死人NA
人家著得甘令 叫我坐電單車 憎死你啊!! 31号
時間仲早" 就去左水坑美 行左一圈 返去拎車再去漁人碼頭]
5開心 食雪糕 試下會5會好返D.. 點知都係一樣 個心好僧好僧LE一日>...<
倒埋數就 滾返返屋K -3-
到年尾31号 先黎黑 做咩5比我好運埋LE一日佢 ? 嗚嗚
好采係倒數之前黑" 如果5係GE話 2010年 代表我會黑成年 ' 好采好采^.^
2010 先開始 31号係5計GE 呵呵^O^
2009 88LU 衰運通通走 再見你條尾
祝大家2010 每日都開開心心 KISS~
|