聖誕節 就到啦~!!
唉-.- 仲未唸到買咩禮物比個屎忽鬼"?
今年係第3年同佢一齊過啦"
呼".." 真的有點悶~
冇辦法啦* 鬼叫佢5識做咩@@"
人又悶.. 又5識搞氣氛 ..悶到媽甘\w/ 係牙 點啊就係話緊你"
5服過黎打我lor..不過你都5夠我打ge..
呵呵 haha hehe -3-
識做ge...聖誕節.......... xxxx
尼d自己唸啦..^^.. 5好要我出聲
仲係5明ge.' 比我打獲柑ge 你就明曬ga 啦:
我要你一世都要比我打' 打到你習慣為止! 你走唔甩 哈哈哈哈哈..''
因為尼個就係我ge性格0v0 我地就係甘._. 1打打足3年
所以你5係我對手.3. 返香下操多十年啦^^ 先同我較量 屎忽鬼
不 過打完之後 5洗幾分鐘 又好似糖痴豆痴返埋一齊~- -
眼怨~~~~
k待 聖誕節 禮物 >>>>
END
|