金日好開心心心心心~
christmas celebration!!!
朝早:
同何晞彤+christy食m記,,
8:25番到學校
由於我拎住一隻超大Ge"咕順"(蕉)
所以引起好多途人..羨慕Ge目光
(maybe係歧視-3-)
好彩!!
我們的班主任幫我地擺住先,,
如果唔係要攬埋去睇christmas celebration-3-
christmas celebration中:
嘩!
陳sir同一個唔知f.幾Ge男仔上台唱歌!!
都ok咁啦
嘩嘩!
有dance club表演!!
金年又係f.3Ge dancer,,
個個男仔都「 」
下年到我地..
嘩嘩嘩!
Gary做drama!!
超好睇^^
(笑笑笑ing...)
嘩嘩嘩嘩!
mrs.li同P.E陳sir 跳舞呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
睇到勁高潮~
我前面果兩位呀生係到玩...
死變態!!!!
嘩嘩嘩嘩嘩!
學校請咗魔術師黎~
精彩!!
之後又番番自己班開party!
「Party Time!」(大東成日講Ge=])
送咗隻大大蕉比TAMMY!!
一隻細bebichhichi比何晞彤~都幾貴吓"
一本「nana」比maegan"
我收到咩??!
好開心呀!!
何晞彤送咗隻大"咕順"比我!!
Donald Duckkk呀^^
SO Pretty!!
tammy又送咗隻大Ge bebichhichi比我~
好可愛呀!!
勁鍾意
maegan送咗個錘仔比我~
好得意GA~
遲D POST相比你地睇"
玩玩玩~
我地玩「收買佬」,,
咩都收..
玩到要頭髮-口-
又要tie-3-
整到亂晒
死!!
我唔識打tie GA!!!
好彩何啟sunnnn幫我打番好-u-
thzzz=]
(竟然要男仔幫女仔打tie,,
我真係自慚不如!!-口-)
之後玩到要玩「bing bang嘩」..
好悶tim..
有喇!!
「Show Time!!」
我們的班主任唱愛得太遲-口-
好陶醉啊-v-
之後亞sue同趙美安唱十分愛,,
跟住
我地全班一齊唱「跑online」!!
2:00,,
要走人lu"
放11日假,,
溫書都溫死喇..
祝你地有一個充實Ge假期啦^^
_______________________________________________
收到佢張聖誕card,,
唔知好嬲定好笑..
不過緣份,,
係冇可能維持一世!!"
所以我之前放棄係岩Ge^^
+上佢咁咁咁咁咁..
我真係唔鍾意佢d性格!! |