http://call110.myweb.hinet.net/Pretty%20Boy/80.htm 
 
2007 年 10 月 24 日  星期三   晴天


文化人 分類: 未分類

上堂..
冇咩特別"
勁唔明..

放咗學同christy,,tammy,,sam5同authur去咗香港文化愽物館..
咁乖!??
其實要做c+hist同hist d功課姐^^

去到果度撞到勁多人=口="
1)christian
2)vicky
3)施柏亨
4)王志維
5)師奶
6)sam4
7)koey
8)tin
等等..咁多人"唔係好記得仲有邊個tim..xzz"

我地5個人行咗好內"
途中勁玩=]
christy成個大細路咁=u=

之後5點去咗食tea
m記呀!!!

要走lu..
亞sam陪我等咗一陣車,,
佢話要番學校搵佢大佬喎~
______________________________________

唔係呀!??
佢咁對妳!?????
冇理由Ga喎..
或者佢金日燥咗d姐@
唔好介意..
其實妳仲要我幫妳幫到底咩??
連我都feel唔到佢想點=3=
你自己諗吓先啦!!!



2007 年 10 月 23 日  星期二   晴天


愛是如此.. 分類: 未分類

金日超悶呢=3=
皆因坐我側邊Ge TUNG冇番..
(妳睇妳幾重要!^^)

上堂詳情
zzz"""

lunch同maggie食
番到學校去比maegan同christy潑水TuT
雖然係玩,,
不過多得rachel救咗我!!
thz..

放學之後同natc,,katyw,,亞肥(新fd)同亞joe打排球"
好hapi..
仲見到佢"
幫我執排球=]
(p.s.我唔係刻意打過去Ga>3<")

好累累累呀..
___________________________________________

我e+終於知道咩係左右做人難喇..
點算好!!???

___________________________________________

thz for katyw & yoyo cm



2007 年 10 月 22 日  星期一   晴天


愛是傻得起.. 分類: 未分類

愛..
1"愛一個你鍾意佢但係佢唔鍾意你Ge人
2"愛一個鍾意你但係你唔鍾意佢Ge人

我會選擇2..
點解!!?
因為起碼佢會比到幸福我..
嘗試愛一個鍾意自己Ge人"
雖然可能會冇咩FEEL%
但係日久生情ma,,
總好過去等一個「不會愛」Ge人
_________________________________________



2007 年 10 月 20 日  星期六   晴天


... 分類: 未分類

近排勁煩!!
算"
唔想講咁多..
_______________________________________

星期4放學同mel liu,,maegan,,christy,,tung係平台做功課..
講真..
火藥味勁重=3=
搞到我要同tung去canteen避戰!!

皆因金日早放(2:50p.m),,
但係4:15先到dance club..
所以我地玩咗好內^^

4:15終於到喇!!
跳呀跳..
5:30-6:00就走人lu"

約咗老媽子係新幹線,,
點知行行吓見到michelle!!
有緣呢  xp
陪佢行咗一陣就去番新幹線"

金日最特別Ge野就係I.S test..
一題都唔識TnT
大穫喇!!
________________________________________

跟住琴日去咗拜山..
好累呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
拜太嫲要行上半山"
我姨丈一早就係上面等我地
佢地行得超慢=3=
我自己一個人衝咗上去!!?
好彩冇認錯..
企係到等佢地上埋黎..
我姨丈係到搞gag:
"咦!?竟然最輕果個上咗黎先??
喇,,你睇住啦~
一陣實排住重量咁上黎"(講到好似真咁喎x)
no.2 我家姐
no.3我表妹
no.4娟姨
no.5姨媽
no.6老媽子!??
last one -- 芬姨..
dic姨丈果然冇估錯=口="
不過佢咁話自己老婆Ga..
(le d行為唔要得^^)
________________________________________

對唔住..
冇比機會你..
我同你講清楚,,
只係唔想你再錯落去..
我想你了解我多d"
想你知道我唔係你眼中咁完美..
對唔住呀!!對唔住呀!!對唔住呀!!!
多謝你咁照顧我!!
我地以後都係朋友



2007 年 10 月 17 日  星期三   晴天


FD子們^^ 分類: 未分類

當我金日知道咗le個可能,,
心情再次掉入谷底..=n=
不過多得fd子們..
我先會有咁多美好回憶=]

雖然你地唔知我le幾日發生咩事,,
不過e然對我好好^^
thz我Ge fd子們:
maegan,,tung,,christy,,tammy
(排名不分先後啊!!)

放學同MAEGAN同christy一齊搭車~
maegan陪我行去搭283"
仲幫我追巴士tim!!(感動TuT)
愛死你呀--maegan^^
____________________________________

近le兩日開始睇「終極一家」
超好睇^^
大東係"鐵時空"個look好得意!!

____________________________________

請在我後悔之前離開我

歌手:飛輪海
作曲:張正宗
填詞:徐世珍
編曲:陳熙

如果當時沒有 擦肩而過
也不會懂心可以多痛
感謝「你」給我一場 美好的夢
既然是夢如何追究

跟你愛的人走 原諒我不送
年輕是我唯一的錯
在列車進站之前 紅燈在閃爍
閉上眼放開雙手

請在我後悔之前離開我
在我還沒有崩潰的時候
不願意再用深情 
勒素「你」的溫暖
會有多難過明天再說
(會有多難過等明天再說)

請在我後悔之前離開我
去某個幸福快樂的星球
不確定我的笑容 還能夠撐多久
如果你慈悲 千萬別回頭
_________________________________

哥!!
劍擊比賽要+油呀^^
十卜你~



YannesKee
暱稱: yannes
最新文章
2011-06-26
2011-05-06
2011-04-29
2011-04-21
2011-04-07
文章分類
全部 (247)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
聰聰
Avril Lavigne
Lyris
Tiffany
RSS 訂閱
RSS Feed