近排勁煩!!
算"
唔想講咁多..
_______________________________________
星期4放學同mel liu,,maegan,,christy,,tung係平台做功課..
講真..
火藥味勁重=3=
搞到我要同tung去canteen避戰!!
皆因金日早放(2:50p.m),,
但係4:15先到dance club..
所以我地玩咗好內^^
4:15終於到喇!!
跳呀跳..
5:30-6:00就走人lu"
約咗老媽子係新幹線,,
點知行行吓見到michelle!!
有緣呢 xp
陪佢行咗一陣就去番新幹線"
金日最特別Ge野就係I.S test..
一題都唔識TnT
大穫喇!!
________________________________________
跟住琴日去咗拜山..
好累呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
拜太嫲要行上半山"
我姨丈一早就係上面等我地
佢地行得超慢=3=
我自己一個人衝咗上去!!?
好彩冇認錯..
企係到等佢地上埋黎..
我姨丈係到搞gag:
"咦!?竟然最輕果個上咗黎先??
喇,,你睇住啦~
一陣實排住重量咁上黎"(講到好似真咁喎x)
no.2 我家姐
no.3我表妹
no.4娟姨
no.5姨媽
no.6老媽子!??
last one -- 芬姨..
dic姨丈果然冇估錯=口="
不過佢咁話自己老婆Ga..
(le d行為唔要得^^)
________________________________________
對唔住..
冇比機會你..
我同你講清楚,,
只係唔想你再錯落去..
我想你了解我多d"
想你知道我唔係你眼中咁完美..
對唔住呀!!對唔住呀!!對唔住呀!!!
多謝你咁照顧我!!
我地以後都係朋友 |