金日school picnic,,
去"蝴蝶灣"
BBQ+玩沙灘
我地班玩分組,,
我果組就有:
「咗住」,,SAM"新",,GARY,,
ROSANNA,,WINNIE同MICHELLE!!!!
一去到就霸到個爐^^
好多人呀!!
佢地透唔到爐,,
結果搵咗呀SIR幫拖=3=
燒燒燒,,
燒極都冇咩火,,
之後..
去晒甄浩明果組到燒~
食飽飽"
去沙灘lu!!
同gary,,winnie,,rosanna,,michelle,,羅焌銘,,王志維,,甄浩明
玩踢水+訂沙!!?
成身濕晒=3=
有相為證Ga!!
我地係咁影影影,,咩都影^^
之後又番番去BBQ,,
發覺我地組個爐完全熄晒(=口=")
所以冇食到..
(我曬番乾LU^^)
到咗就快1點,,
我地就準備水蛋玩"2A班的集體活動"
準備水蛋途中..
比人襲擊!?!!
王瑞康,,SAM新,,顏穎謙...
佢地係近距離咁用水津噴我/.\
之後又比梅梓灝個水蛋整到全身都濕晒..
(比我乾多陣都得掛TuT)
"2A班的集體活動"正式開始!!
唔記得玩咗D咩,,
但係記得GARY差D撞死我=口="
(岩岩又再乾番=v=)
之後玩玩吓數字球,
同SAM新「開戰」!!!
跑呀跑,,
追呀追,,
訂呀訂,,
由頭到腳都係沙同水,,
好咸呀TvT..
(又濕晒喇..)
甄浩明比人訂沙,,
佢都玩得我地透lo..
佢比佢個電話我拎住,,
話驚入沙..(奸笑中..XP..")
我訂咗比施柏亨,,
結果係點??
HEHE..
要歸家喇..
影張2A大合照先!!"
SO COOL"
好采我醒目~
有帶多條褲換"
金日真係超HAPI^^
UNFORGETTABLE!!
I LOVE 2A VERY MUCH!!!!!!!!!!!! |