YuEN--BB 日記..]]-*                              

               ''愛上你>﹏﹏<就是我的決定//''
                                  
[[誰能改變]]~~??

                                                     \\如世界沒有你的出現''''
                                                                                                                              [[我會變成怎麼樣??



個人資料
YuENBB
暱稱: 大粒''袁''
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
月 曆 寶 寶
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
NEW  最新日誌
惡夢
你要玩--我同你玩
搞笑
家中的日子
又要番工
可 愛 相 相

訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友

啜卜......
             我愛你

可愛--''''街街FDS// 

    LOVE!!老公仔--大頭
        國少'''''''''''XD

------------------------------------

     ''B頭-----老二!!!
    威仔'''''家一]]亞佩

   袁BB---寶寶**幸福豬豬

GOOD FISH==''''同學們FDS]]                

     彤---只有你[[知己]]

就是愛上這麼一個你!!!!

永 遠 只 愛 你 一 個

再沒有永遠的想法...........
               只希望自己懂珍惜現在!!!!!!

     你也會同樣珍惜我嗎????

搜 索

RSS Feed
2006 年 2 月 22 日  星期三   晴天
死大咀

憎死你呀.....
剛剛上中文堂!!!
佢真係玩針對嫁啵......
我合埋對眼....就係果一秒~~佢叫我罰企--''''O哂咀!!!
其他人訓佢就當見唔到!!!怒呀.......

我有咩得罪佢呀.....咁樣黎玩我???
佢有病呀???
傻嫁......ON9''''''
是問而家有邊堂唔比佢罰企???係冇呀......
獲獲都要我企~~我口岩口岩已經好比心機唔比自己訓嫁喇.....
咁樣都比佢叫起身.....我都唔知發生咩事喇T^T""""
乜得真係咁罵人憎嗎???點解係要罰我呀????
好討厭呀......
企係到咁又點呀???
唔通我就聽哂你話嫁喇咩???
都唔知D老師諗咩嫁.....咁鐘意罰人口既~~唔通有呢D咁口既權力就可以亂黎嫁喇~~~
我又唔係唔聽你講書.....只不過係合埋眼果一秒就要比你罰!!!
咩道理呀???

本身話今日唔落去口既......
但點知放學見到傑頭同亞康座係電話停旁邊.....佢問我落唔落~~~我話唔多想落!!!
跟住就比佢地點中死穴......算喇!!!落埋今日了吧KA~~~



有病

大咀都唔知係咪更年期到呀!!!
成日係到罵我.....有病嫁!!
陣間仲要兩堂中文.....唉!!!我就痴嫁喇>︹<"""

佢有病唔好番學喇.....
又要係到嘈.....
我平時抄功課又唔見你捉.....TODAY我抄得咁唔明顯你就捉.....
有病呀.....擺明玩針對喇!!!
妖......黑人憎~~
今日上堂好乖呀.....好怩心機咁完成老師要我做口既野!!!
物理.....佢要我做W.S....咁咪乖乖地咁做囉!!一句聞計都冇傾呀--GOOD"""XD
英文.....佢講咩我大致聽得明!!!
數學.....好比心機咁做數.....因為我數學小測0雞蛋呀><"""
ART....好努力咁畫個""C""字^^"""
中文=='''陣間至算~~



2006 年 2 月 21 日  星期二   晴天
日記

日記打左三個月喇......
好開心~~
這是我最耐已來打得最長我一個日記板//
呢個日記網一日全在~~
我每一日都會打......
我真係好想知道有邊個睇過我日記呀.......
我更加想佢睇到我日記打果D野.....
邊個佢.....好多好多個佢.......陳文輝,邦,文,VIN,彤,VICKI
好多好多......
我都好想佢地睇......
我最想口既就緊係.......^^"""
我想你地了解我多一D......我係D咩人!!!我夠竟諗緊咩.....
我幾時唔開心.....我幾時開心!!!我幾時想喊.....我幾時大笑~~
好想你地知道得一清二楚~~~好想好想!!!
唔知.....佢有冇睇呢???



只係識玩

現在好似咩都唔識做咁.....
只係識---玩''''''

番學番到傻哂喇.....
大咀呢排玩針對.....成日捉我頭髮!!!
有可能係我琴日駁佢咀喇.....又唔禮貌對佢(唉.....自己羅黎衰)
激死'''''''

放學落去.....
又係女仔等人.....無聊''''下次唔鬼落呀!!!!T^T"""
TODAY佢過左黎玩!!!
不過都我冇同佢玩過......只不過佢黎我串佢咀.......[[頭]]
好陣時同佢玩又幾好笑口既.....
但我總覺得我玩唔埋!!!
唔知呢.....自己唔想玩得咁放定係咩呢???
唔知呀.....但真係好似有個障礙咁.......不過算喇!!!我都諗住唔落喇!!!
又有咩所謂呢^^"""

而家我決心介粗口.....
唔知點解我唔太想自己講咁多!!!
費時真係學壞番唔到轉頭喇.....T^T"""我要介左佢~~~
唔講唔講唔講~~知道冇???YES**"""
努力讀下書好過學埋哂呢D野喇......學粗口學得快過知識~~~蠢蛋



2006 年 2 月 20 日  星期一   晴天
球場

5點幾我至放......
咁咪去拎番個書包囉!!!

一去到.......
好想喊.......
乜都喊哂出黎......好辛苦呀**""""
到左球場......
陳文輝落左黎~~
我諗我冇事喇......(佢個頭平左)
我笑左佢好內.....算喇龜邊到有頭髮嫁//
笑死.......問左佢好多個ENG口既生字......
佢差唔多咩都唔識串......串蘋果......佢答""APPEL"""
就快比佢笑死......串死.....佢答""DEI"""
係咪人都比佢笑死呀.......
跟全就講番龜口既問題喇......
佢之前未病拍到板.....而家病完拍唔到!!!
我咪話""D人病完就會高,D龜病完就會矮""
笑死我喇......佢整左我一野!!!!(好開心呀)

文文.......
你地口既事.....我唔知點講好!!!但點都好喇~~
YOU IS MY FD......我點都支持你嫁.......但唔好話攬哂D錯囉......
呢D野係你地口既事.......當然要你地去解決.......就算點都好......了結唔係最終嫁!!!
唔好比籍口自己話咩唔習慣........你想點就要講!!!!
唔好HURT到你身邊口既人......
我唔想你好似我咁.......唔好再介喇!!!冇用嫁.......只會痛嫁咋!!!
但你又記唔記得我係你條仔黎嫁......你咁樣整自己.....
我會有幾心痛呀!!!
有幾唔開心呀???
你要諗下你條仔我呀.......^^""""
唔好傷害自己.......有咩唔開心......有咩想講.......有咩想發洩.......
我'''''隨時侯命''''''知冇????



« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 73 | »