死人頭....卓日友
琴日又話今日,今日又話唔鬼黎......激死我喇!!
好喇....唔洗你黎喇,係電話到問你喇---你又唔鬼答我....真係比佢呢種人激死喇!![[氣]]
唔落黎就唔好落囉....唔驚你呀><"""
美勞,MISS LOLO要去禮堂監考,所以有兩堂自修KA
呢兩堂當然唔會白過喇.....我坐左去文隔離~~傾計
望去後面果陣,希彤同我單眼---O哂咀....比唔到反應><"""
同文文傾左好多野呀......又係到傾D條件上口既問題//
真係比文文吹脹--''''
佢叫我地係學校唔好講粗口,如果係學校講左兩句粗口佢就介一下
唉.....我地最唔想佢做口既野,當然就係決心去唔講喇.....免得朋友受到不必要的傷害^^"""
不過最好笑口既係.....STELLA竟然冇喇喇好順口咁講左句......
佢講左仲要唔知自己有講,等到我地望住佢.....佢至知咩事!!!我同文文都笑到收唔到聲''''KA
今日放學.....STELLA比人留堂--''''
佢講粗口比MISS黃捉到......當然MISS鄺點都會抽後算帳嫁喇!!
佢就咁比人留堂....仲要作成700幾字口既文!!!唉.....囉黎搞呀''''
咁我就去耀逸搵番牙E喇......
去到冇野做.....坐下又企下**"""無聊
跟住入左伊小,女鬼AND斌哥都係到><"""又比人玩==
打左陣波,莫仔黎到!!!
唉......STELLA好衰呀,拋底我....走左去!!!
搞到得番我一個女仔係入面~~死莫仔又唔幫我~~我係咁比人整
好痛呀.....面都紅Q埋><"""振鴻又唔幫傑頭又唔幫
我又唔夠佢兩個大力......激死!!!
下次唔鬼玩呀.....玩到我病口既><"""" |