YuEN--BB 日記..]]-*                              

               ''愛上你>﹏﹏<就是我的決定//''
                                  
[[誰能改變]]~~??

                                                     \\如世界沒有你的出現''''
                                                                                                                              [[我會變成怎麼樣??



個人資料
YuENBB
暱稱: 大粒''袁''
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
月 曆 寶 寶
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
NEW  最新日誌
惡夢
你要玩--我同你玩
搞笑
家中的日子
又要番工
可 愛 相 相

訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友

啜卜......
             我愛你

可愛--''''街街FDS// 

    LOVE!!老公仔--大頭
        國少'''''''''''XD

------------------------------------

     ''B頭-----老二!!!
    威仔'''''家一]]亞佩

   袁BB---寶寶**幸福豬豬

GOOD FISH==''''同學們FDS]]                

     彤---只有你[[知己]]

就是愛上這麼一個你!!!!

永 遠 只 愛 你 一 個

再沒有永遠的想法...........
               只希望自己懂珍惜現在!!!!!!

     你也會同樣珍惜我嗎????

搜 索

RSS Feed
2006 年 3 月 22 日  星期三   晴天
頂大咀順---真係好想數臭佢祖宗十八代呀

琴日以為數學堂掉位冇事喇.....
點鬼知佢今日罵啵.....激死!!!
嬲到我生蝦咁跳....一朝早比人整起左把火....
成日都好易去發皮四><"""

番學........
朝早>>大咀更年期到
係咁罵人......驚鬼死呀!!!佢罵邱鏈''''話佢濕頭
跟住佢緊係話冇嫁喇.....大咀就係我摸到好濕啵!!
邱鏈有句好好嫁.....""你話濕就濕嫁喇""
大咀竟然仲好意思講"""當然喇"""佢係咪有病呀
都唔知佢今日痴左邊條線喇!!!唉.....
之後又罵埋我喇....話我掉位.....佢係咁罵....唔聽我講野!!
我咪話""你鐘意點講就點講喇""佢罵完我係咁啤9佢.....
佢就叫我去後面企.....仲要望住個壁報!!!
佢罵我眼超超.....我咪話咁你想我點望你呀!!
佢就轉去罵第二個人.....好笑--都話佢無聊嫁喇]]
放學....佢又係到嘈....佢真係更年期到喇!!!睇下醫生喇
4點企到5點....我舉手話我地都企左成粒鐘喇.....
佢至叫我坐底.....吹脹!!
5點9至比我走~~上去袁SIR到溫書
真係好嬲呀.....佢跟本就話我地學壞左.....如果你都唔想理我地口既---咪算囉......
唔需要假設咁多野.....書我一定會讀!!我唔係咁易話放棄果D人
我講左咁多次放棄有邊次真係唔讀T^T""
文文已經唔係咁開心....你仲要同佢講D唔知咩野(又咪係果D)
你仲要咁樣同佢講.....我真係無名火起三千丈''''

有可能個個都話我唔識諗.....
但我好想依自己口既諗法做人囉!!
係....你地眼中口既我係好壞.....一D都唔好~~
但我好想問壞係點口既定義.....夠竟點至係壞
食幾飛煙就係壞....咁我諗依個世界一個好人都冇......
有邊個未接觸過煙,有邊個冇諗過去食煙
咁唔通咁就係壞....咁就係曳左??
唔知......算喇!!!
開心D喇~~香港人



2006 年 3 月 21 日  星期二   晴天
唔好咁激氣

振鴻落左黎.....
佢話佢陪車比佢亞哥搞過黎!!!
佢好嬲呀......
唔好咁嬲喇.....你知唔知你嬲果個樣好恐怖嫁.....
連我都驚鬼左你喇><""""

死人頭莫振良.....
我同你玩果陣又唔鬼玩!!
我唔想玩果陣又走黎叫我玩~~
係咪想玩野呀><"""
激死我喇.....算喇~~
降下火先....唔好咁激氣T^T



臨尾香--'''O咀

SCHOOL'''''
最尾果兩堂......掉位傾計
好衰唔衰>>大咀最尾係空堂
佢上鬼左黎.....佢發現到我掉左位!!
但冇罵我啵~~係因為上緊數學堂=='''翁SIR比我地掉嫁嗎^^
呵.....冇機會比佢罵添^^"""

放學....又咪係例牌果樣.....
過到去.....亞媽叫我去接亞妹!!
行到上天橋---見到振鴻.....其實我都見唔鬼到佢
佢問我地點解行上去我至知佢係到><"""O咀
算喇....去到伊分.....激死我喇!!!
我妹走鬼左==白行一趟''''
番到耀逸見到我妹係到玩緊.....唉!!!真係吹脹
緊住JACKY姨黎左.....佢話佢屋企養左隻狗仔呀!!你地估下幾多錢呀喇==
佢話$250咋.....好鬼死羨慕呀><"""
我都好想養番隻玩下!!!但有冇咁口既可能呀喇T^T
之後諗住上去佢屋企玩狗仔口既.....但佢話抱落黎喇!!!
咁都好呀....唔屎我行就有狗仔玩喇!!KA"""正
隻狗好鬼死得意.....我會幫佢影D相相放上黎!!KA
之後去睇水晶喇.....諗住都唔鬼買住口既~~但果條友又係到引我地!!
咁算喇....買左喇!!!80蚊呀條鏈
番到屋企比亞媽睇
激鬼死.....佢話比我知係假野.....好嬲呀.....
掍我><"""激死我喇........
聽日食晏同亞媽佢去搵佢對質.....睇佢點樣~~好嬲呀



2006 年 3 月 20 日  星期一   晴天
傾電話

剛剛打比卓日友問佢4月1出唔出黎玩
佢竟然唔記得係咩日子~~好笑
係佢生日都唔記得.....可想以知佢係幾咁唔重視呀=='''唉

係咁問佢佢都唔答.....激死!!
唔通真係冇.....算喇!!唔鬼理~~信下佢地喇~~
其實我地問你做咩呢.....難道真係好奇心!!!唉.....
不過問左__有D人又唔開心.....又想去傷害自己
真係比佢激死呀!!唔好喇T^T
而家我又覺得問完.....又覺得自己好無聊!!!
唉.....又覺得佢地唔會同我地玩><"""
女仔就係咁嫁喇.....冇野做就鐘意問D白痴問題
好奇心作祟KA
不過而家唔問都問鬼左喇~~
結果係點喇啵.....唔鬼想講
自己諗喇.....呵



後果自負

死人頭....卓日友
琴日又話今日,今日又話唔鬼黎......激死我喇!!
好喇....唔洗你黎喇,係電話到問你喇---你又唔鬼答我....真係比佢呢種人激死喇!![[氣]]
唔落黎就唔好落囉....唔驚你呀><"""

美勞,MISS LOLO要去禮堂監考,所以有兩堂自修KA
呢兩堂當然唔會白過喇.....我坐左去文隔離~~傾計
望去後面果陣,希彤同我單眼---O哂咀....比唔到反應><"""
同文文傾左好多野呀......又係到傾D條件上口既問題//
真係比文文吹脹--''''
佢叫我地係學校唔好講粗口,如果係學校講左兩句粗口佢就介一下
唉.....我地最唔想佢做口既野,當然就係決心去唔講喇.....免得朋友受到不必要的傷害^^"""
不過最好笑口既係.....STELLA竟然冇喇喇好順口咁講左句......
佢講左仲要唔知自己有講,等到我地望住佢.....佢至知咩事!!!我同文文都笑到收唔到聲''''KA

今日放學.....STELLA比人留堂--''''
佢講粗口比MISS黃捉到......當然MISS鄺點都會抽後算帳嫁喇!!
佢就咁比人留堂....仲要作成700幾字口既文!!!唉.....囉黎搞呀''''
咁我就去耀逸搵番牙E喇......
去到冇野做.....坐下又企下**"""無聊
跟住入左伊小,女鬼AND斌哥都係到><"""又比人玩==
打左陣波,莫仔黎到!!!
唉......STELLA好衰呀,拋底我....走左去!!!
搞到得番我一個女仔係入面~~死莫仔又唔幫我~~我係咁比人整
好痛呀.....面都紅Q埋><"""振鴻又唔幫傑頭又唔幫
我又唔夠佢兩個大力......激死!!!
下次唔鬼玩呀.....玩到我病口既><""""



« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 73 | »