YuEN--BB 日記..]]-*                              

               ''愛上你>﹏﹏<就是我的決定//''
                                  
[[誰能改變]]~~??

                                                     \\如世界沒有你的出現''''
                                                                                                                              [[我會變成怎麼樣??



個人資料
YuENBB
暱稱: 大粒''袁''
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
月 曆 寶 寶
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
NEW  最新日誌
惡夢
你要玩--我同你玩
搞笑
家中的日子
又要番工
可 愛 相 相

訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友

啜卜......
             我愛你

可愛--''''街街FDS// 

    LOVE!!老公仔--大頭
        國少'''''''''''XD

------------------------------------

     ''B頭-----老二!!!
    威仔'''''家一]]亞佩

   袁BB---寶寶**幸福豬豬

GOOD FISH==''''同學們FDS]]                

     彤---只有你[[知己]]

就是愛上這麼一個你!!!!

永 遠 只 愛 你 一 個

再沒有永遠的想法...........
               只希望自己懂珍惜現在!!!!!!

     你也會同樣珍惜我嗎????

搜 索

RSS Feed
2006 年 3 月 17 日  星期五   晴天
上堂--精神

今日係我番學已黎訓得最小口既一日KA"""

今日大咀3年黎第一次唔番學
但係今日佢將D堂同D老師掉左堂.....有可能係呢個原因佢唔番學喇!!!
佢都幾識選擇日子嫁啵---嘻''''''
所以今日冇有怕.....咁咪掉位去左文文果邊坐......
一齊係到傾計!!!搞到我都唔想訓覺.......
不過總有例外口既.......生物果陣~~本身想留心聽下書]]抄下筆記
點知抄抄下.....我咁就訓左喇!!!小小堅持都冇==''''失敗

今日應該會落去口既......
還掂都同亞爸講左喇~~咁咪落去癲一晚囉!!!

我知道好多人都知道我食煙
所以係到都唔怕話埋比所有人知喇T^T"""
但而家我又決定介鬼左佢......因為我覺得無謂為左一個人而傷害自己身體呀!!!
而家醒覺都未算遲^^""""
我兩日冇食煙喇==''''因為我呢兩日都冇落到去~~
我同袁SIR講大話係因為我唔想你擔心我......而家係到SAY SOR**
我知我食煙會有好多人憎我,好多人嬲我,好多人怪責我''''''
但點都好.....我而家仲識去改!!!
那麼你地可以原諒我嗎???



講大話

好討厭好討厭比人呃呀
好憎好憎人地講大話.......

stella,牙e,振鴻,亞康下次唔好呃我地呀!!!
我同文都唔鐘意比人呃......
係好傷好傷
我地追問左咁多次.....
就知我地已經知道你地講大話喇
點解係唔講真話係要講大話呀......我寧願你地講真話我都唔要比人呃呀
至小唔會咁傷.....至小唔會為左呢d咁小口既欺騙而影響我地朋友之間口既感情呀!!!
明唔明呀.....
唔好再有下次喇---我受不起這麼沉重的打擊///知道嗎??
我為你們今次的行動.....哭了無數次
唔明點解朋友之間都唔可以坦白呀......
我自問我唔會係朋友面前講大話//就算有幾唔口岩都好我都講真話
因為朋友之間在乎個"信"未呀))希望你地明白
振鴻同亞康為左你地兩個,同我地講大話......
我地知佢地有苦衷.....但總會感到不開心!!!
今日語氣有可能重左d....sor呀!!!
唔想再為左小小口既一個大話而搞到大家都唔開心~~

多謝你曾關心我地苦痛!!我知道嫁----thx



2006 年 3 月 16 日  星期四   晴天
發配呢日冇打日記,補番先!!

但已忘記發生過咩事!!KA



2006 年 3 月 15 日  星期三   晴天
多一個朋友,小一個敵人

我愛每一位朋友......
我用心去看待我的朋友.....
真心去關心每一位朋友.....
每天愛你多一些""

今日都番左係屋企---玩電腦~~
同社公傾計傾到我好精神//
連睡意都比佢打消埋^^'''勁野
所以番到屋企......冇訓到覺==''''一直係到玩電腦玩到而家!!
KA~~
鬼呢咩功課都冇咩]]又唔想溫書......
不過我要開始努力嫁喇~~唔可以咁懶嫁喇....加油))
我而家最怕口既唔係成績唔得呀......
而係怕我操行同出值率唔得----而唔比我升''''
咁我點努力都冇用喇!!!唉......
點都好......努力D!!!今次要考50名之內T^T""好難''''盡量喇

呢個星期應該都唔落喇......
我諗都要搵D野係呢個星期做下至得喇~~
如果唔係咪悶到我抽根^^"""



興奮

今日最尾果兩堂唔洗上
去左同社工傾計---傾到唔想上堂KA

同社工傾唔番學口既問題
我直接答---唔想番!!=︺-''''
佢話用D詞語黎形容番學係點//我答''無聊'',''惡劣'',''沉悶''
佢又問我大咀心目中口既我係點---我話'''不可理與'''
KA......無話不說口既我!!!
吐出自己口既真心說話**冇諗過要去呃佢!!!所以上堂有D咩我都講
就算係串老師,拎大過口既原因我都一一盡訴
佢話我好聰明呀!!KA~~
不過聰明咁又點.....衰在咩都唔識諗T^T
只係識去玩呢!!

我班多左隻""麥兜""--希彤
原來貓唔鐘意比人打屎忽嫁......VIN^^"""

午膳......
圍攻貞貞.......鬼叫佢多手整我地呀!!!
咁唔整番佢都唔得喇---哈哈'''''
POEY AND KIKI都一齊圍佢......
係課室到貞貞坐左係地下.....
都唔知話好笑定係好慘好喇==''''''



« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 73 | »