今日最尾果兩堂唔洗上
去左同社工傾計---傾到唔想上堂KA
同社工傾唔番學口既問題
我直接答---唔想番!!=︺-''''
佢話用D詞語黎形容番學係點//我答''無聊'',''惡劣'',''沉悶''
佢又問我大咀心目中口既我係點---我話'''不可理與'''
KA......無話不說口既我!!!
吐出自己口既真心說話**冇諗過要去呃佢!!!所以上堂有D咩我都講
就算係串老師,拎大過口既原因我都一一盡訴
佢話我好聰明呀!!KA~~
不過聰明咁又點.....衰在咩都唔識諗T^T
只係識去玩呢!!
我班多左隻""麥兜""--希彤
原來貓唔鐘意比人打屎忽嫁......VIN^^"""
午膳......
圍攻貞貞.......鬼叫佢多手整我地呀!!!
咁唔整番佢都唔得喇---哈哈'''''
POEY AND KIKI都一齊圍佢......
係課室到貞貞坐左係地下.....
都唔知話好笑定係好慘好喇=='''''' |