咁早起身有鬼用咩
睇我妹打比賽><"""點知佢連落場口既機會都冇~~~
無奈''''
莫仔都有病口既,都冇人叫你陪我妹去~~
個個都唔識去朗屏體育館'''''
死蠢.....都未聽過行行下要搭的士去嫁!!!
唉''''''有病
我同傑頭好遲至去.....
莫仔陪緊亞妹.....KA'''''''
點知我帶佢地行番天水圍果陣......我行錯左路,搞到要行番轉頭[[可愛]]
笑死我.....KA~
番到童軍站崗......我遲到了~~算喇'''有邊一次唔遲到呀!!呵呵~~
妖,冇喇喇比人罵~~有病呀!!!搞到我好火......
成日都係到罵人~~唉......情緒有問題><"""
死人陳><健......有病呀.......罵人之前你諗下你有冇做過先好罵,比人話兩句就喊!!
係咪男仔黎嫁.....個個就哂你呀???唔好傻喇~~
未用到粗口已經咁喇....用埋粗口你咪喊到收唔到聲''''哈~~好笑!!
講真我覺得我今次有錯.....佢罵我先口既.....又唔係領導果個!!!我同佢同輩嫁!!!!
都唔知佢有咩權罵我,叫我走!!哈....好笑 |