YuEN--BB 日記..]]-*                              

               ''愛上你>﹏﹏<就是我的決定//''
                                  
[[誰能改變]]~~??

                                                     \\如世界沒有你的出現''''
                                                                                                                              [[我會變成怎麼樣??



個人資料
YuENBB
暱稱: 大粒''袁''
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
月 曆 寶 寶
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
NEW  最新日誌
惡夢
你要玩--我同你玩
搞笑
家中的日子
又要番工
可 愛 相 相

訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友

啜卜......
             我愛你

可愛--''''街街FDS// 

    LOVE!!老公仔--大頭
        國少'''''''''''XD

------------------------------------

     ''B頭-----老二!!!
    威仔'''''家一]]亞佩

   袁BB---寶寶**幸福豬豬

GOOD FISH==''''同學們FDS]]                

     彤---只有你[[知己]]

就是愛上這麼一個你!!!!

永 遠 只 愛 你 一 個

再沒有永遠的想法...........
               只希望自己懂珍惜現在!!!!!!

     你也會同樣珍惜我嗎????

搜 索

RSS Feed
2006 年 3 月 7 日  星期二   晴天
失望

唔通自己就係咁冇用..............

點解要講d咁難聽口既說話???
去童軍到...........唉!!!!!!
比人暗罵~~
從未試過的屈辱><""""''
從未試過咁比人罵......
點解人可以變得咁快........難道罵人咩都解決到!!!!!!
人係唔鐘意比人罵......我係會接受呀~~
但冇道理口既我又可以點接受........
算喇.......我都冇哂歸屬感我留底又有咩意思!!
明天我會比信.......
我係童軍所學口既,係到向袁sir講聲多謝!!要講口既係咁多~~



遲到

見個鐘遲到.....
我又唔番學喇.....
等陣晏就至番喇~~



2006 年 3 月 6 日  星期一   晴天
番學.......

比大咀罵
問我做咩成日唔番學......
我當然答佢病喇.......唔通同佢講我唔想番學咩!!!唔好傻喇~~
KA'"""
無聊口既上課---完

放學照常耀逸.......
等佢地都等得好內下喇~~唉'''''''
我地之後上左牙E屋企睇碟.....
''''紅鞋咒''''
我唔覺得有咩恐怖.....只不過見到D鬼口既地方咪叫囉,咁係好驚呢D呀嗎!!
我噴左D飯落振鴻到......點知週圍都有飯.....(地下,振鴻條褲,亞康隻腳,莫仔個咀)
唉.....好無奈!!**
之後睇到個媽要殺死個女......更加唔恐怖.....但唔知點解文,妹,STELLA三個喊啵~~
都唔知發生咩事.......嚇親我地呀!!!
我睇核突野就唔驚......恐怖野就驚!!!!唉.....都係冇擔果D黎嫁喇!!!KA



2006 年 3 月 5 日  星期日   晴天
打波

2點幾同袁SIR,文,牙E,STELLA一齊去打壁球
好內冇打喇~~
有點兒唔識打''''''KA~

打完咪去搵佢地囉......
點知鬼死咁多人......又話唔會有下次!!
點鬼知都講大話口既......
算了//唔鬼理佢.....
我地女仔係到玩耍盲雞......超正KA~~~
今日好有運動量呀......一定減到肥喇--''''''
之後唔知咩原因叫左肥聰落黎(我媽識佢--'''')
好無奈.....比人打左野!!!!唉.....
我媽同肥聰傾計傾到好夜.......成12點幾至番屋企''''''''



2006 年 3 月 4 日  星期六   晴天

咁早起身有鬼用咩
睇我妹打比賽><"""點知佢連落場口既機會都冇~~~
無奈''''

莫仔都有病口既,都冇人叫你陪我妹去~~
個個都唔識去朗屏體育館'''''
死蠢.....都未聽過行行下要搭的士去嫁!!!
唉''''''有病
我同傑頭好遲至去.....
莫仔陪緊亞妹.....KA'''''''
點知我帶佢地行番天水圍果陣......我行錯左路,搞到要行番轉頭[[可愛]]
笑死我.....KA~

番到童軍站崗......我遲到了~~算喇'''有邊一次唔遲到呀!!呵呵~~
妖,冇喇喇比人罵~~有病呀!!!搞到我好火......
成日都係到罵人~~唉......情緒有問題><"""
死人陳><健......有病呀.......罵人之前你諗下你有冇做過先好罵,比人話兩句就喊!!
係咪男仔黎嫁.....個個就哂你呀???唔好傻喇~~
未用到粗口已經咁喇....用埋粗口你咪喊到收唔到聲''''哈~~好笑!!
講真我覺得我今次有錯.....佢罵我先口既.....又唔係領導果個!!!我同佢同輩嫁!!!!
都唔知佢有咩權罵我,叫我走!!哈....好笑



« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 73 | »