今日冇聊.....
好唔想番學!!!咁咪叫左傑頭同莫仔落黎玩囉~~
stella都係到,唉'''當然我妹都係到喇~~
我妹做左場馬騮戲比我地睇......
話咩學校鎖左門啵...入唔到去啵!!!
唔想番就唔想番喇~~講咁多野~~當我傻嫁??
死莫仔,炸佢電話都唔起身......
成11點至願死出黎~~等到我地脛都硬埋''''''[[笑]]
跟住唔知D咩野激發起我地去'''達德''玩口既諗頭><""""
點知去到冇得入......個管理員坐左係到--咁諗入由後門入喇//
點解知個洞比人封左~~冇奈''''
咁算囉....走'''''
又要由屏山行番出天水圍>是多麼遙遠的路呀//
跟住番耀逸.......等班FDS黎'''''[[陳文輝,卓友,小寶]]
等口既時間,我地玩左''''大白鯊'''&''''捉E恩''''好正
幾位大少'''''算喇,卓友黎到都係比我地玩嫁喇~~KA~
佢再次比我地拎哂佢D野,KA~~等叫你地唔打女仔咩......算喇~~唔玩得太過份''''
要佢請食野咪得囉~~哈哈''''' |