YuEN--BB 日記..]]-*                              

               ''愛上你>﹏﹏<就是我的決定//''
                                  
[[誰能改變]]~~??

                                                     \\如世界沒有你的出現''''
                                                                                                                              [[我會變成怎麼樣??



個人資料
YuENBB
暱稱: 大粒''袁''
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
月 曆 寶 寶
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
NEW  最新日誌
惡夢
你要玩--我同你玩
搞笑
家中的日子
又要番工
可 愛 相 相

訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友

啜卜......
             我愛你

可愛--''''街街FDS// 

    LOVE!!老公仔--大頭
        國少'''''''''''XD

------------------------------------

     ''B頭-----老二!!!
    威仔'''''家一]]亞佩

   袁BB---寶寶**幸福豬豬

GOOD FISH==''''同學們FDS]]                

     彤---只有你[[知己]]

就是愛上這麼一個你!!!!

永 遠 只 愛 你 一 個

再沒有永遠的想法...........
               只希望自己懂珍惜現在!!!!!!

     你也會同樣珍惜我嗎????

搜 索

RSS Feed
2006 年 3 月 3 日  星期五   晴天
唔好再有下次

好驚.....驚到喊左出黎!!!

我地夜晚再一次去達德玩下~~
點知過到天橋見到7,8個飛仔....啤住我地~~
我地又唔知咩事''''''
行到半路,聽到莫仔叫我地走,咁我地咪走囉!!!
後面就有句好大聲咁罵[[走]]''''
無奈,你地追黎唔通唔走咩......
莫仔佢地係咁走,我地D女仔冇力喇,跑唔到喇~~
叫佢地走先.....因為我地相信佢地對我地做唔出D咩~~
但佢地唔願,咁咪一齊走左入屏山唔知D咩地方囉[[[工廠]]''''
跟住莫仔佢地吹雞.....好驚佢地有事!!!(好在陳文輝唔係到)
好地D女仔咩都幫唔到......只可以呢埋.....
我寧願我有事都唔想佢地有事呀~~佢地比人打咁點呀.....佢地有咩事我地都唔安落喇~~
係我地係學過急救呀,咁又如何呀???唔通真係要佢地受傷番黎咩....
我覺得我一D都幫唔到手......只係識喊.....係入面喊左好內都唔願收聲><"""
一諗到佢地比人打......受左傷.....我就好想喊!!!
但好彩.....一個都冇事!!!聽到佢地平平安安我地就心滿意足喇.....KA!!!
之後佢地番到又去多次達德玩......好恐怖!!
不過好在有傑頭拖住我......我至冇咁驚!!
不過屎寶生人唔生擔......去到就話要走~~無奈到爆'''''''

講真.....不要再有下一次!!!
受不起你們受傷的擔心......不想開心換成擔心的下場



如常地--唔番學

今日冇聊.....
好唔想番學!!!咁咪叫左傑頭同莫仔落黎玩囉~~
stella都係到,唉'''當然我妹都係到喇~~
我妹做左場馬騮戲比我地睇......
話咩學校鎖左門啵...入唔到去啵!!!
唔想番就唔想番喇~~講咁多野~~當我傻嫁??

死莫仔,炸佢電話都唔起身......
成11點至願死出黎~~等到我地脛都硬埋''''''[[笑]]
跟住唔知D咩野激發起我地去'''達德''玩口既諗頭><""""
點知去到冇得入......個管理員坐左係到--咁諗入由後門入喇//
點解知個洞比人封左~~冇奈''''
咁算囉....走'''''
又要由屏山行番出天水圍>是多麼遙遠的路呀//

跟住番耀逸.......等班FDS黎'''''[[陳文輝,卓友,小寶]]
等口既時間,我地玩左''''大白鯊'''&''''捉E恩''''好正
幾位大少'''''算喇,卓友黎到都係比我地玩嫁喇~~KA~
佢再次比我地拎哂佢D野,KA~~等叫你地唔打女仔咩......算喇~~唔玩得太過份''''
要佢請食野咪得囉~~哈哈'''''



2006 年 3 月 2 日  星期四   晴天
毅智&柏裘--陸運會

放學......
去接莫仔果班!!!!

聽佢地講陳文輝冇番學......
算喇.....有得佢~~唔關我事KA'''''理得佢咁多
等齊人.....耀逸等!!!
陳文輝同卓日友一齊黎.........O咀--''''''
卓友今次係第二次見佢.........第一次係BBQ''''''
還掂都未玩過佢咪玩下佢囉><"""""KA~~
唉......玩到冇野好玩~~拎埋佢門匙'''睇你點番屋企~哈''''''''[[好衰]]
算喇.....佢都比我地玩得好慘嫁喇!!!
下次有機會至玩過喇!!!KA~

ME的宗旨---玩還玩,唔好整痛人'''同人玩咋,唔係應該開心至係嫁咩~~咁又何必整痛人呢!!!



2006 年 3 月 1 日  星期三   晴天
真話

講真呢兩三日到喇......
都冇見過佢!!!反而我生活得更開心~~
就連提起佢個名......或者問佢落唔落黎~都冇啵!!!
哈......平時我至小會問下佢會唔會落呀
但而家問都唔問喇!!!
唔知係咪真係感覺變左質呢???
算喇.....咁唔係仲好咩~~~
何必為一個人改變自己呀......做番本份咪算囉!!!**""

KA~~~有可能佢口既''''滿分''''''
已經慢慢比佢自己倒瀉......
而家知道時間係可以沖淡一切嫁^^"""
點都好喇.....朋友第一.....
姑婆呢個身分識合我做多D.....至小唔洗煩呀嗎!!!!

今日見到佢.......
只想串佢......佢擺左個唔知咩姿勢.....我咪話''''你個姿勢好核特''''
唉.....佢一日唔比我串下!!!都唔得....KA~~



可愛

KA......
點解可以咁傻.......

放學當然番屋企喇!!!唔通去邊啵~~
哈.......
5點到搵亞文佢地@@
玩玩下....上埋莫仔屋企~~牙E,ME,文
係莫仔屋企門口等佢.....--''''''
佢都幾得意啵.....佢話等佢3個字==''''''咁我地咪計時囉!!!
跟住佢又走出黎比包薯片我地食!!!話驚等得悶啵....可愛''''''
跟住佢仲係到講野....又話得番兩個字時間食野[[我咪開口SAY'''''佢仲有10MINS"""]]
佢好好笑咁跑番入屋食飯.....KA~~[[呵]]
之後佢都係遲左5MINS.....算喇!!!落去搵番振鴻佢地先喇^^"""
落到去得番傑頭同兩個GIRL.....
跟住佢地三個又走.....唉~~得番三個女仔又冇野做!!![[悶]]

好鬼死得意嫁.....
我地無聊到講起將來~~話做姑婆......呵!!冇所謂喇!!!
還掂我都係冇人要果堆黎嫁喇.....[[慘]]''''''T^T
跟住又係到計劃一D未來口既野.....I HOPE.....實現到喇^^"""
唔知得唔得.....但而家決定三年之後口既野!!!我諗咁充足口既TIME....應該冇問題喇**
仲有呀.....我要搵野做!!!唔可以日日冇所事事.....起碼我要識搵錢><"""
呢樣野靠文文喇^^THX"""

之後入左伊小!!!今日咩事咁熱鬧呀???
咁多人口既.....連陳文輝都係到......'''高文,中國城,陳烽'''''唔係常客口既都係哂到~~
呵.......算......係到繼續我地口既計劃!!!KA~~
底死陳文輝叫人打你呀喇.......打你咪打你囉!!!哼.....咁串咀!!!



« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 73 | »