YuEN--BB 日記..]]-*                              

               ''愛上你>﹏﹏<就是我的決定//''
                                  
[[誰能改變]]~~??

                                                     \\如世界沒有你的出現''''
                                                                                                                              [[我會變成怎麼樣??



個人資料
YuENBB
暱稱: 大粒''袁''
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
月 曆 寶 寶
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
NEW  最新日誌
惡夢
你要玩--我同你玩
搞笑
家中的日子
又要番工
可 愛 相 相

訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友

啜卜......
             我愛你

可愛--''''街街FDS// 

    LOVE!!老公仔--大頭
        國少'''''''''''XD

------------------------------------

     ''B頭-----老二!!!
    威仔'''''家一]]亞佩

   袁BB---寶寶**幸福豬豬

GOOD FISH==''''同學們FDS]]                

     彤---只有你[[知己]]

就是愛上這麼一個你!!!!

永 遠 只 愛 你 一 個

再沒有永遠的想法...........
               只希望自己懂珍惜現在!!!!!!

     你也會同樣珍惜我嗎????

搜 索

RSS Feed
2006 年 2 月 25 日  星期六   晴天

落到去.....有咩玩!!!
冇野玩.....玩卓友!!!KA""""

今日轉移目標......""卓友""佢都好怕""之""嫁^^""
不過我都講聲SOR喇......我地實在玩得太過份><""""(玩完人又SAY SOR,唔係人喇我)哈
今日發現左樣野.....好好笑嫁!!!
卓友同陳文輝簡直就似孖生兄弟.....兩個個樣好似~~
講野都好似.....叫佢地講"""我琴日去食雞翼"""佢地就講成"""我琴日去食''機''翼""""
好鬼死得意嫁....兩個都係咁講~~好好笑"""

之前仲有玩""誠實"""
好鬼得意嫁......我地成班一齊玩!!
問D男仔邊個最暴力>>個個指住我妹<<
笑死我地......最得意'''''非亞文不可喇""KA~~
之後佢地去打莫仔......唉~~打黎打去有乜為呢???
都唔知係咪打交好好玩......打黎又唔係有成就感.....咁打黎做咩呀???
唔通打贏有錢分咩???唔係呀嗎~~咁唔好打咁多喇~~
之後討論""機""肉口既問題......估唔到~~女仔之中得我一個冇><"""唉.......
好自卑....咁我咪最細力果個~~~O MY GOG><"""
我妹打人打得咁多~~佢冇都好難喇-︺='''''
今日見識過什麼叫"""根肉人"""卓友超勁.....成身都係""機"""肉!!!
最大隻係佢......超估唔到~~我仲以為係傑頭最大隻>﹏<"""好驚

TODAY比人打左好多野.....
亞康打我隻手.....痛到我排牙都陣埋~~
卓友整到我隻手......"""察損左隻手"""
屎寶一拳打埋我個咀到.....O哂咀.....又叫人打佢!!!佢又打番人~~又要嬲!!!唉....都唔知咩事!!!
算喇.....佢地都係冇心口既......^^""""有可能我整得佢地仲痛呢!!!SOR呀......如果你地痛~~
我口既痛唔算得上什麼T^T"""



2006 年 2 月 24 日  星期五   晴天
晚上....只愛著玩

我地D女仔.....係咪好粗魯???
係咪冇一克會靜呢???我唔想再玩喇.......
好煩.......

好多人......唔知咩事!!!
三十幾個人係伊小入面~~O哂咀......越黎越多-︹=''''
唉........有D都唔知佢係乜水=='''''
好悶呀......都唔知有乜玩!!!咁我地咪玩人囉(回想起總感到很衰的感覺!!!)
點解我唔可以正常D......做番個女仔呢???我係咪有病呀????
我地玩左好多個男仔.....至於女仔就有兩個比我地玩""VICKI AND STELLA""""飛機著陸--''''''
至於男仔.....玩左"""中國城,陳文輝,莫仔,傑頭,小白"""其他唔敢玩,怕佢地嬲!!!
佢地好搞野....個個都怕"之"@@好好笑嫁**"""
之後入左入面坐左陣.....好悶呀!!!都唔知有咩玩!!!
只係知係咁比人踩.....好痛呀><"""
死肥熊.....踩到人地鬼死咁痛呀......有病""""
唔知點解係之後我地全陪人都好靜......
文同妹都唔知發生咩事喇.....""CRY""唉.....有咩唔開心都好!!過左喇~~
我知道有D野係好HURT....我也曾嘗試過.....唔通就唔可以開開心心咁做人喇咩???
唔係呀嗎!!!咁我寧願每日開開心心咁同你地玩!!!我也不願去哭~~
唉.....但唔知點解佢地咁樣//我又好想喊~~但我唔會咁做~~不過我就走去發皮四--''''
但點都好我唔會走去打人.....因為我知有幾痛!!有幾唔口岩......點玩都好~~
我都唔會走去用力打人(除非嬲到飛起)如果唔係都唔打....
SOR呀......琴日咁樣發你地皮氣....邊個比我罵過口既==係到講聲""對不起"""不是有心^^"""

今日算唔錯口既一天......
但比我知道左樣野.....文藝婷!!!
比你激死喇.......叫左你幾多次唔好介呀.....你偏偏又唔聽......
你唔痛我痛呀~~好恐怖嫁嗎**唔好再介喇!!!當我求你好冇!!!!
唔好再黎喇.....再係咁我唔知仲可以講D咩嫁喇......
你話想介......咁我寧願我比你介喇!!!!咁你就諗到有幾咁痛呀....""心靈上"""



其實

今日我又冇番學喇......
都唔知點解一起身感到累的感覺~~
就不願起身......唉---沉於失敗之中'''不能爬起的我......又怎能振作???

其實.......我每天也期待下去見他們的時間.....
但我總欺騙自己"""不想下去"""
為何自己想做.....又逼自己不要這樣呢???
不明白.....下去我是為了什麼??為見他一面了嗎??我想是呢!!!!
我每天總記排著......每天也想增取時間去見他......但時間總是不容許我這樣做......
時間總過得很快......見他時間永遠只得那幾分鐘.......不過我已覺得很足夠!!!
但如有得選擇.....我寧願每一分每一克的看著他.....我總不會感到煩悶^^""""

今天是星期五.......
願有一個愉快的晚上!!!!



2006 年 2 月 23 日  星期四   晴天
喜歡

喜歡你,只因你的俊俏.......
喜歡你,只因你的性格開朗.....
喜歡你,只因你的溫柔.....
喜歡你,只因你的體貼.....
喜歡你,只因你的笑容親切.....
喜歡你,只因你的動態俊朗.....
喜歡你,只因你的容易相處.....
喜歡你,只因你的可愛.....

傻瓜的你,只因我愛著你.......

^^""""
多的是我的心聲.......
那麼我應再怎麼作下去.......
他會否看到也已成問題.....那麼我作來有什麼用???
給自己一個開解了嗎???
不是......是想表達自己.......用幾句去表達自己對他的想法>M<那有不對??
不知道.......愛著你......那麼是一個極大的錯誤了嗎???
我想不是......愛人有分錯與對的嗎???沒有.......一點也沒有!!!
那麼我想知他的想法......他是否不想我愛他???
那麼就停止了吧......我辛苦總好過他辛苦.......



唔落...點知又''''''

唉......
今日唔想番學!!!
咁我咪扮病唔番囉~~KA""""
成日係到訓都唔知有咩做.......訓左好內呀!!![[累]]''''

今日5點未夠.....妹就打番屋企T^T"""
佢問我落唔落.....但我答佢唔想落!!!
不過亞媽又落去比野佢......咁我咪諗住落去食埋果飛番屋企囉--'''
落到去.....勁小人!!!
振滅同亞康都話番屋企......莫仔同傑頭好遲至黎~~
都唔知話亞妹慘定唔慘好喇==但我覺得佢好慘''''唉.....算喇@@鬼叫佢令咩!!!!
成日聽到有人讚佢令.....自己都好自卑嫁!!!不過算喇......有咩所謂~~~自認是醜女孩一個T^T"""
但我至小比佢溫柔點^^"""總有樣好佢一點兒了吧!!!![[自跨]]'''''

今日見到傅乳佢地果班......嚇到我呆左企係到!!!!
佢都呆左.....不過佢一開口就話""我認得你,陳文輝條女,不過散左呀嗎""
聽到O哂咀.....我比佢呢句嚇到咩聲都出唔到.....[[有病]]

我仲對佢有冇FEEL呢???
唔知.....我都好想知呀.......唉!!!
但我見到佢......又可以點呢???佢都唔理我地口既......
有佢班大佬係到就唔理佢D兄弟.....唉......算喇~~~
自己曾講過唔再落去嫁嗎.....又何需再想那麼多.....我聽日應該番學......
唔知點解我開始掛住班FDS~~~



« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 73 | »