落到去.....有咩玩!!!
冇野玩.....玩卓友!!!KA""""
今日轉移目標......""卓友""佢都好怕""之""嫁^^""
不過我都講聲SOR喇......我地實在玩得太過份><""""(玩完人又SAY SOR,唔係人喇我)哈
今日發現左樣野.....好好笑嫁!!!
卓友同陳文輝簡直就似孖生兄弟.....兩個個樣好似~~
講野都好似.....叫佢地講"""我琴日去食雞翼"""佢地就講成"""我琴日去食''機''翼""""
好鬼死得意嫁....兩個都係咁講~~好好笑"""
之前仲有玩""誠實"""
好鬼得意嫁......我地成班一齊玩!!
問D男仔邊個最暴力>>個個指住我妹<<
笑死我地......最得意'''''非亞文不可喇""KA~~
之後佢地去打莫仔......唉~~打黎打去有乜為呢???
都唔知係咪打交好好玩......打黎又唔係有成就感.....咁打黎做咩呀???
唔通打贏有錢分咩???唔係呀嗎~~咁唔好打咁多喇~~
之後討論""機""肉口既問題......估唔到~~女仔之中得我一個冇><"""唉.......
好自卑....咁我咪最細力果個~~~O MY GOG><"""
我妹打人打得咁多~~佢冇都好難喇-︺='''''
今日見識過什麼叫"""根肉人"""卓友超勁.....成身都係""機"""肉!!!
最大隻係佢......超估唔到~~我仲以為係傑頭最大隻>﹏<"""好驚
TODAY比人打左好多野.....
亞康打我隻手.....痛到我排牙都陣埋~~
卓友整到我隻手......"""察損左隻手"""
屎寶一拳打埋我個咀到.....O哂咀.....又叫人打佢!!!佢又打番人~~又要嬲!!!唉....都唔知咩事!!!
算喇.....佢地都係冇心口既......^^""""有可能我整得佢地仲痛呢!!!SOR呀......如果你地痛~~
我口既痛唔算得上什麼T^T"""
|