上堂.....
我只係掛住寫我果張野......
寫左好多好多野//
好想比佢睇!!!
夠竟佢睇完有咩FEEL??
唔知.....WAIT FOR NIGHT"""
夜晚.......
落左去......
落去又咪係坐....><"""冇野玩口既T^T"""
陳生一落到黎.......我妹就拉埋佢一邊傾野(我呢個八婆點會唔想知!!唉)
當然之後有晤番喇......
輝係咁叫我唔好食......但總是聽唔入耳!!!
因為我覺得佢呢D唔係關心呀><""""只是出於同情心**"""
唉......我唔知呀!!!好煩......
之後文文佢地好支持我同妹去同佢去講.......
但係輝一次又一次咁問我想講咩......我就開唔到口喇!!!!唉......人總是失敗的''''''
至終我地都有問~~~
但我一條問題都講唔出.....咁咪比上堂寫果張野比佢囉!!!
佢一條一條咁答.....越聽就越唔開心!!!唉......
張野後面有片野....比埋佢睇!!!
我問佢睇完有咩感覺......佢話覺得自己好'''賤''''
煩煩煩........
夜晚留屋企........唉!!!
冇得入屋,企左係門口!!!(亞爸唔比入)激死><""""
之後都有比.....但打左幾野至比入囉!!!!
我同妹都比佢打中面......我個頭都比佢打左野.......PS用掍 |