點解我要為你地而驚惶
對不起......我不希望再承擔這害怕
今日落街玩玩玩......
但其實都冇野做//算喇
比文激死.....我食5飛就要我請佢食粒糖.....咁我寧願介喇!!!唉''''
死人頭卓友又話落又話唔落......激死!!!
佢夠擔再呃我呀...佢聽日夠疆口既就唔好黎]]
之後比我見到佢睇我殺唔殺死佢呀---哼
算喇....都是玩野的KA
8點到喇.....斌仔同拉西過左黎!!
又講埋哂D打交果D野~~振鴻,莫仔,亞康緊係想去嫁喇.....
但我同文就好驚.....驚咩就心照喇!!
真係好唔想佢地出事,好唔想佢地去
但點都好佢地想去冇得阻止.......
點都好,我身為你地口既朋友.....點都會擔心,點都會驚!!!
所以你地要自己保護自己,唔好比自己受傷!!!
我地女仔勸又勸過喇......如果咁都要做D咁危險口既野
我地都冇辦法阻止,只有為他們祈禱!!
早知有D咩事,要先保護自己口既安全~~知道嗎??
不想為這些事,而令自己不快
|