YuEN--BB 日記..]]-*                              

               ''愛上你>﹏﹏<就是我的決定//''
                                  
[[誰能改變]]~~??

                                                     \\如世界沒有你的出現''''
                                                                                                                              [[我會變成怎麼樣??



個人資料
YuENBB
暱稱: 大粒''袁''
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
月 曆 寶 寶
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
NEW  最新日誌
惡夢
你要玩--我同你玩
搞笑
家中的日子
又要番工
可 愛 相 相

訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友

啜卜......
             我愛你

可愛--''''街街FDS// 

    LOVE!!老公仔--大頭
        國少'''''''''''XD

------------------------------------

     ''B頭-----老二!!!
    威仔'''''家一]]亞佩

   袁BB---寶寶**幸福豬豬

GOOD FISH==''''同學們FDS]]                

     彤---只有你[[知己]]

就是愛上這麼一個你!!!!

永 遠 只 愛 你 一 個

再沒有永遠的想法...........
               只希望自己懂珍惜現在!!!!!!

     你也會同樣珍惜我嗎????

搜 索

RSS Feed
2006 年 3 月 19 日  星期日   晴天
擔驚受怕

點解我要為你地而驚惶
對不起......我不希望再承擔這害怕

今日落街玩玩玩......
但其實都冇野做//算喇
比文激死.....我食5飛就要我請佢食粒糖.....咁我寧願介喇!!!唉''''
死人頭卓友又話落又話唔落......激死!!!
佢夠擔再呃我呀...佢聽日夠疆口既就唔好黎]]
之後比我見到佢睇我殺唔殺死佢呀---哼
算喇....都是玩野的KA

8點到喇.....斌仔同拉西過左黎!!
又講埋哂D打交果D野~~振鴻,莫仔,亞康緊係想去嫁喇.....
但我同文就好驚.....驚咩就心照喇!!
真係好唔想佢地出事,好唔想佢地去
但點都好佢地想去冇得阻止.......
點都好,我身為你地口既朋友.....點都會擔心,點都會驚!!!
所以你地要自己保護自己,唔好比自己受傷!!!
我地女仔勸又勸過喇......如果咁都要做D咁危險口既野
我地都冇辦法阻止,只有為他們祈禱!!
早知有D咩事,要先保護自己口既安全~~知道嗎??

不想為這些事,而令自己不快



傻瓜==總不懂去思想

唉......
我本身好鬼死憎佢嫁!!!
但唔知點解....而家又覺得佢唔值得去憎.....
連半點恨意也覺得不應該有
好笑'''''
無論佢口既行為,樣子,性格上都好.....都是一個小孩子!!
很重的孩子氣!!
不過我對佢口既感覺已不如已往
點都好---小一個敵人,多一個朋友//

[[可愛的他---已令我不懂憎]]



2006 年 3 月 18 日  星期六   晴天
ROLLER

電話到,出街><"""

8點到,傑頭電話到--''''
9點3到落去得佢地兩個----嘈唔醒文文><""""
冇野做......悶字一個!!不過算喇.....同佢地玩係值得去浪費時間KA
振鴻不適~回家休息=='''佢離家出走大計就咁冇左**呵
之後等哂佢地落黎.....去玩LU""踩ROLLER
點知....又有事發生喇----唉'''''出到去都會同人嘈
元朗唔係你地地頭呀......搞事都唔好喇!!!比人打點算呀??
我地驚嫁.....我地至在係玩.....冇謂係到嘈喇T^T
算喇......冇事就得喇^^"""
玩左一粒鐘到....唔玩喇~~番天水圍//
一個人都冇....激死''''
算喇.....等下佢地落黎--'''''落到黎
我媽爆料.....原來佢之前有跟人嫁~~激死**我身為佢個女我都唔知''''無奈
之後陳文輝同我媽好好傾.....又傾跟人D野又傾鬼神----可愛'''''
亦有傾水晶口既問題==''''原來是一門好深口既學問
傾左好內.......亦都發現左好多野KA
之後D男仔又玩打交!!!又要打又要嬲咁玩黎做咩呀]]
算喇......要玩呢D就要痛))無謂追究
走LU"""番歸去



琴日超悶呀.....
不過我唔會後悔落去.....
琴日係咁問佢地一個問題!!
一d答一d又唔答==''''黑人憎T^T""
不過有D比我問口既呢.....我點會咁易放過佢呀//
一定要佢答到為止.....[[奸]]
琴日係咁踩佢地部單車......咁就冇左一日喇!!!

而家得一種感覺---累''''
好想訓呀--''''



2006 年 3 月 17 日  星期五   晴天
日記

我個日記係咪令左好多呢???
整左都幾內下.....搞下D相,搞下個板面^^"""
希望大家鐘意喇!!!
如果我有耐性口既.....
我會繼續整落去嫁^^"""
而家好想放哂我地影果D相入電腦呀^^"""
放左入去我放入日記呢到呀KA

日記每天都用心去打.....
希望大家也用心去觀看.....THX



« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 73 | »