成個晏就悶悶不樂......
牙E叫我落去.....佢話得莫仔同振鴻''''
咁咪整野落去搵埋傑頭果D囉'''''
落到去一個人都冇[[無奈]]
去美心打電話比佢地'''''點知係果到撞番~~哈好彩....如果唔係都唔知點搵佢地好了'''''
去到伊小坐左陣......見到屎寶黎左!!
之後陳文輝黎埋~~唔知咩事見到佢黎我冇哂表情~~
有可能我開始憎恨佢----佢都唔識估人感受.....仲細咩!!!我點求佢去都唔願**咁算喇'''''唔去就唔好去....唔好煩
佢係邊我就死去第二邊.....勁唔想見到佢.....勁唔想聽到佢把聲!!
佢一坐埋黎我就坐去第二到''''''唉........算喇!!!
之後我比一個笑話打破左我口既沉悶.......
之後就叫埋莫仔,傑頭,振鴻果D一齊去踩ROADER"""(我又求左振鴻好內佢至話去""")
而家知道振鴻口既弱點.....以後都唔怕佢喇''''''
落去元朗.....落雨~~頂----次次搞親活動至話黎落雨.....玩野咩
不過落到D雨都唔係好大.....照踩......
本身振鴻,卓友,屎寶都話唔踩口既=='''但後尾佢見我地玩得咁開心~~
佢地三個都踩埋一份//可愛
佢地個個都唔識踩叫佢地玩捉E恩......簡值就比死更難受!!!
總結黎講個個都有仆街.....不過我同牙E仆得最小**一次咁大把.....
莫仔同我妹就濕到唔知似咩咁......唉!!!鬼叫佢地兩個都係白痴嫁咩.....
玩到9點幾.......走喇!!!番歸食飯......
下星期六再玩吧"""KA"""
明天開始........提早番歸訓覺!!!唔落去喇^^""""
剛剛得到一個重大消息........傑頭又發燒了''''''不知莫仔有冇事呢???
|