YuEN--BB 日記..]]-*                              

               ''愛上你>﹏﹏<就是我的決定//''
                                  
[[誰能改變]]~~??

                                                     \\如世界沒有你的出現''''
                                                                                                                              [[我會變成怎麼樣??



個人資料
YuENBB
暱稱: 大粒''袁''
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
月 曆 寶 寶
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
NEW  最新日誌
惡夢
你要玩--我同你玩
搞笑
家中的日子
又要番工
可 愛 相 相

訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友

啜卜......
             我愛你

可愛--''''街街FDS// 

    LOVE!!老公仔--大頭
        國少'''''''''''XD

------------------------------------

     ''B頭-----老二!!!
    威仔'''''家一]]亞佩

   袁BB---寶寶**幸福豬豬

GOOD FISH==''''同學們FDS]]                

     彤---只有你[[知己]]

就是愛上這麼一個你!!!!

永 遠 只 愛 你 一 個

再沒有永遠的想法...........
               只希望自己懂珍惜現在!!!!!!

     你也會同樣珍惜我嗎????

搜 索

RSS Feed
2006 年 4 月 10 日  星期一   晴天
遲哂大到

大獲''''

今日約左亞星去體育館打排球'''''
咁咪叫埋STELLA同埋我D妹去囉.....
我地去到都成1點半喇.....個場就租到2點''''
去到打左幾野就走喇KA
SOR呀星.....下次你再約我唔會遲到嫁喇~~
跟住我地就好似番左伊小入面.....
等佢地黎玩~~
我同妹係到打排球....而第二果個妹就搵交同我罵''''
唔知佢想點.....算喇!!
佢想點罵我就罵飽佢喇.....佢要係人面前點講我就點講我喇
我咩都唔驚呀.......冇STELLA呢個朋友....我仲有好多!!
冇需要為左佢一個而要同我妹和好!!
佢地兩個鐘意點諗就點諗.....我勸完就算嫁喇--'''
無謂多費唇舌.....覺得我唔好.....覺得我想你地死!!
咁咪算囉.......我每做一樣野我都估全大局!!一D自私心都冇呀~~
想你地好......我至睇到你地咁緊.....如果唔係---我理得你去死呀'''''
所以佢地兩個唔聽....我最多以後唔會理會佢地~~就係咁簡單
之後夜晚.....同振鴻,傑頭,STELLA,妹坐左係後樓梯'''''
振鴻拎左D野食黎比我地食......
我都唔明坐後樓梯有咩唔好......至小唔會比龜逗先喇!!!
唔明佢地點諗嫁.....我地係你地面前講咁多野.....都係想你地明白
想你地識諗......但係你地就走左落街><"""
好擔心你地呀!!!我好驚呀~~
你地兩個係下面咩事呀.....如果你地半個鐘唔番黎.....
我地就打電話比你地.....睇下你地有冇事嫁喇!!
坐係上面....笑又唔係....喊又唔係!!
驚到我呀!!!再有下次我唔知會點......
之後我地順佢地意.....一齊落街囉><"""[[危險]]
去左天盛......超級唔安全......
成個天盛比馬路圍Q住'''''激死我喇......
佢地兩個都唔知係咪玩野.....係咁走.....又要唔知佢地走左去邊!!
好無奈呀><"""好嬲呀.....又要驚佢地有事.....又要驚龜到!!
如果今日我地比龜捉番去....都係佢地累嫁.....
!!好火呀.....對你地好D....都唔受口既!!
係咪要罵至聽呀???



2006 年 4 月 9 日  星期日   晴天
不幸

今日訓唔到呀......

6點幾送傑頭番歸//
點知行番黎果陣勁唔舒服囉><""
係咁比雨淋'''勁暈呀]]
咁咪去左牙E屋企訓>>唔訓由自可....一訓就把幾火''''
唔係呢個嘈就果個嘈!!激死我
前前後後加埋都係訓得果一粒鍾><""
勁無奈!!
之後夜晚><"""佢地成班冇野做....8點幾就走左喇~~
搞到我地上左牙E屋企到睇碟''''
睇左隻春田花花同學會....又睇左湊仔型警""""
STELLA睇睇下---肚子痛''''係咪D M記有事呢??KA
我睇到1點幾....自己頂唔順都訓左覺LU"""



2006 年 4 月 8 日  星期六   晴天
O哂咀

第一日去CAMP
又係一個CAMP

剛剛睇完希彤日記.....
立即O咀><"""佢話認得陳文輝''''
仲要見到佢地買酒飲'''
乜8號果日佢地有買咩....乜陳文輝會飲嫁咩??
估唔到呀.....--'''''
但8號我又閒唔到佢地有飲啵~~吹脹
我都好想知佢地有冇飲添'''八卦口既毛病又出現喇

今日玩話D咩呢??
夜晚(STELLA,牙E,ME,莫仔,傑頭,亞康,SISTER)去左傑頭屋企果面座''''
玩誠實與大擔><"""又要我親口係佢面前講多次!!
NO''''個個係到玩野.......跟住JUDY搵仔(亞康)
1個字一個電話到>半粒鐘到佢叫我地去抗尾村輕鐵站搵佢
點知又叫我地番轉頭.....死喇''''
龜車到><"""
我地走得就走''''
點知我妹仆左係到><"""
走唔到.....咁就比人捉住左喇~~得番我,牙E,SISTER......
三個比佢捉左上龜車.....呢個時候JUDY同AMY到.....
JUDY話唔救我地落黎><"""O咀.....識左你幾多年呀~~
好彩AMY係到.....放左我地落黎~~KA
我好嬲呀.....JUDY點可以咁做嫁.....我地又死好命''''
我媽係街~~立即叫佢黎搵我地囉!!如果唔係都唔知點算'''''
我發JUDY脾氣.....鬼叫佢衰呀><"""
好嬲佢呀.....佢係咁打人,又罵人~~
我唔火嫁.....你大過我咁又點呀!!就可以係咁罵嫁喇.....
我係你個女我就比你罵....唔係就同我收爹!!
激死我喇~~
之後上左耀康樓梯玩!!
唉.......悶字一個!!個個訓哂--''''



2006 年 4 月 7 日  星期五   晴天
又係咁口既一天

今日......
早上訓左好內LU

我以為唔洗番學KA
朝早就咁又番學....嘻
晏就就當然有番喇.....呵呵'''''
番到去....又比大咀罵><"""好唔開心呀'''''
激死我....
算上兩堂就放學喇!!
去到耀逸冇人!!上左STELLA屋企^^"""
見到佢同佢媽媽罵交''''
好惡呀''''怕怕T^T
之後落番去....算''''都係冇人
等下囉
之後邊個邊個又落左黎LU
見到佢
我比唔到反應><"""
即閃--''KA點知閃就整到自己番牙血''''
無奈~~
佢又走左去LU......
等左好內都冇番黎.....我同妹閃水喇.....
點知出到去見到佢番黎><"""
我妹捉住佢.....我扮咩都見唔到!!KA
跟住佢咁遲番咪叫佢請食SWEET喇---呵
唔得嗎??
算數.....佢同我地一齊行......食糖!!
佢送到去我樓下---我都冇講BYEBYE就走左LU---KAKA!!!



2006 年 4 月 6 日  星期四   晴天
HAPPY

仲有1日就放假喇!!
唔屎對住MS羅
好野''''

但我妹已經放緊喇.....
好羨慕呀'''
E///

同唔同佢講多次好呢??
STELLA叫我講....
但講唔講都係我決定
但我又覺得同佢冇乜可能....
算喇!!順期自現^^"""



« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 73 | »