第一日去CAMP
又係一個CAMP
剛剛睇完希彤日記.....
立即O咀><"""佢話認得陳文輝''''
仲要見到佢地買酒飲'''
乜8號果日佢地有買咩....乜陳文輝會飲嫁咩??
估唔到呀.....--'''''
但8號我又閒唔到佢地有飲啵~~吹脹
我都好想知佢地有冇飲添'''八卦口既毛病又出現喇
今日玩話D咩呢??
夜晚(STELLA,牙E,ME,莫仔,傑頭,亞康,SISTER)去左傑頭屋企果面座''''
玩誠實與大擔><"""又要我親口係佢面前講多次!!
NO''''個個係到玩野.......跟住JUDY搵仔(亞康)
1個字一個電話到>半粒鐘到佢叫我地去抗尾村輕鐵站搵佢
點知又叫我地番轉頭.....死喇''''
龜車到><"""
我地走得就走''''
點知我妹仆左係到><"""
走唔到.....咁就比人捉住左喇~~得番我,牙E,SISTER......
三個比佢捉左上龜車.....呢個時候JUDY同AMY到.....
JUDY話唔救我地落黎><"""O咀.....識左你幾多年呀~~
好彩AMY係到.....放左我地落黎~~KA
我好嬲呀.....JUDY點可以咁做嫁.....我地又死好命''''
我媽係街~~立即叫佢黎搵我地囉!!如果唔係都唔知點算'''''
我發JUDY脾氣.....鬼叫佢衰呀><"""
好嬲佢呀.....佢係咁打人,又罵人~~
我唔火嫁.....你大過我咁又點呀!!就可以係咁罵嫁喇.....
我係你個女我就比你罵....唔係就同我收爹!!
激死我喇~~
之後上左耀康樓梯玩!!
唉.......悶字一個!!個個訓哂--'''' |