YuEN--BB 日記..]]-*                              

               ''愛上你>﹏﹏<就是我的決定//''
                                  
[[誰能改變]]~~??

                                                     \\如世界沒有你的出現''''
                                                                                                                              [[我會變成怎麼樣??



個人資料
YuENBB
暱稱: 大粒''袁''
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
月 曆 寶 寶
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
NEW  最新日誌
惡夢
你要玩--我同你玩
搞笑
家中的日子
又要番工
可 愛 相 相

訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友

啜卜......
             我愛你

可愛--''''街街FDS// 

    LOVE!!老公仔--大頭
        國少'''''''''''XD

------------------------------------

     ''B頭-----老二!!!
    威仔'''''家一]]亞佩

   袁BB---寶寶**幸福豬豬

GOOD FISH==''''同學們FDS]]                

     彤---只有你[[知己]]

就是愛上這麼一個你!!!!

永 遠 只 愛 你 一 個

再沒有永遠的想法...........
               只希望自己懂珍惜現在!!!!!!

     你也會同樣珍惜我嗎????

搜 索

RSS Feed
2006 年 4 月 14 日  星期五   晴天

亞媽今日番左大陸T^T""
等佢等左好內喇><"""

係牙E屋企睇碟=='''
睇左好內--4點幾亞媽至電話到><""
跟住就同亞媽,兩個妹,莫仔,傑頭幾個係牙E屋企睇埋'''新警察故事''至番屋企
亞媽係大陸買左D正野落黎----青蘋果味AND檸檬味口既煙比我同妹食
但我覺得一D都唔好味
喉嚨仲有D痛添呀--''''都唔好味口既
我都唔知話亞媽對我地好定係咩好
竟然可以比我地食煙><""可愛
但係比亞爸知~~
我真係短好多年命呀T^T
唉......不過自己食煙都小左......知道會傷害自己
亦都傷害到自己口既朋友'''
我會盡量介左佢嫁喇^^"""等待吧]]



好累呀

今日我唔記得左有d咩野發生左......
咁就講下我點諗喇^^"""

我愛自己口既朋友......
我喜歡佢地.....
我鐘意同佢地一齊玩!!
但就好似同希彤,vin,vicki三個蔬遠左咁
點一解唔可以兩班一齊玩??
夠竟係性格唔口岩,定係??
我唔知呀....好煩呀><""妖
自己搵野黎煩---傻婆!!KA
自己想點就點=='''係咪好自私呀??
我覺得自己冇''古''人地感受....想點就點
我擔心佢地><""點解又會變成比人憎恨口既後果??
我係唔鐘意比人憎.....但自己又點解羅黎衰??
自己真係好傻呀......T^T""
我愛口既又何上係佢一個---還有我的好朋友,妹---但為何不可><""

我只想說一句----我愛你們



2006 年 4 月 13 日  星期四   晴天
好火呀

點解亞妹次次都激到我要死.................><"""

第一日口既開始^^"""
希望與你的每一天總開心快樂'''''**

出左元朗搵老母''''
CARMAN姨係咁叫放佢地火.....
我好無奈呀......
算喇~~
唔係好想打.....就咁算.....



2006 年 4 月 12 日  星期三   晴天
算喇

好火呀.......
唔係唔知我最憎D咩呀!!
講大話呀......

去左伊小....係呀有去到呀~~
跟住去左邊呀.....答我呀!!
美心---你當我是傻嫁???我真係估唔到你地D野.....
你地唔想派煙呀嗎.....唔好派囉!!
我仲要以後唔問你拎添呀.....
我自己去買......哼......
琴日火都黎埋呀......
成大班走左唔知去邊.....我又驚過喇!!
得傑頭一個.....點保你地咁多個呀???
袁思敏個袋仲要放係果到~~冇人睇嫁....
比人拎左佢都唔知嫁喇'''''
我罵你地.....我只不過係擔心你地關心你地...........
如果唔係.....我唔理你地....有得你地去死喇!!
我做呢個家姐.....我唔識教妹,我等龜幫我教囉!!
算喇.....我唔理喇.....我冇心機再打喇.....
我唔要呢D唔識諗....唔識估全大局口既朋友



2006 年 4 月 11 日  星期二   晴天
最後一日

番歸

STELLA今日上左黎我地屋企訓左陣.....
跟住就落左街食野喇><"""
好累呀....好掛住自己張床呀'''''
之後又番左伊小......
又係等下一個鐘等下又一個鐘果D囉''''KA
夜晚.....STELLA上左黎我地屋企食飯=='''
 跟住我落去果陣.....同屋企人係咁嘈交><"""
勁唔開心囉''''
所以我係咁走出伊小'''''點知比牙E發現左我''''
唉.....
我係咁煲煙><"""好唔開心呀嗎
知唔知道係咁比亞妹同亞媽果係幾咁唔開心呀
我對住D妹都唔係佢地家姐黎嫁.....
罵佢地都唔聽....同佢地講道理又唔受
咁我可以點呀.....我你鍚佢地嫁....
唔鍚佢地....我唔會驚佢地有事嫁!!
我好驚有一日要係龜局接佢地走~~
原來莫仔出左黎搵我....但我完全見唔到佢走過----可愛''''
算喇....之後牙E帶左佢黎搵我'''''
冇野好講.....無奈'''''
之後係出面坐左成粒鐘'''''
都冇人擔心過我問我去左邊喇.....咁我擔心佢地咁多做咩呀??
多如'''''''算喇....冇野好講.....今日到此為止



« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 73 | »