今日我唔記得左有d咩野發生左......
咁就講下我點諗喇^^"""
我愛自己口既朋友......
我喜歡佢地.....
我鐘意同佢地一齊玩!!
但就好似同希彤,vin,vicki三個蔬遠左咁
點一解唔可以兩班一齊玩??
夠竟係性格唔口岩,定係??
我唔知呀....好煩呀><""妖
自己搵野黎煩---傻婆!!KA
自己想點就點=='''係咪好自私呀??
我覺得自己冇''古''人地感受....想點就點
我擔心佢地><""點解又會變成比人憎恨口既後果??
我係唔鐘意比人憎.....但自己又點解羅黎衰??
自己真係好傻呀......T^T""
我愛口既又何上係佢一個---還有我的好朋友,妹---但為何不可><""
我只想說一句----我愛你們 |