今日.....本身係美好的一天><""
但''''''
琴晚成12點至番屋企!!
整埋D野都成1點喇><""
訓得果幾粒鐘''''
今日更加死口既係............數學,中文,英文三堂我都訓哂.....
MY GOB!!
中文默書我更唔識..........要我背出黎!!
咁不如叫我去死
琴晚又咁夜至番.....跟住又唔夠訓~~
我又邊有精神去溫豬喇......!!
咁樣我又點會識得默呢??
放學..........
好累呀!!我頂唔順喇---又落雨
番屋企玩下電腦唔好.....係到呆等'''
算喇...........傑頭我都唔應該去怪
只怪我太笨
|