今日11點比個人嘈醒左
佢又鬼死咁早上黎安番個電腦><""""
仲要分十幾次黎安!!!!
之後去左銀座到食壽司[[好味'']]
跟住就落左朗屏搵carman喇
點知佢病鬼左---成個星期唔番工
又同人地講星期二係到--'''
唉----小心身子喇**
跟住搵佢唔到.....咪上老公仔屋企囉!!!
點知我上到去**佢都放左工喇
坐左係屋企><"""無奈
之前又鬼死咁夜至收
今日就收4點幾!!!
o咀呀''''''
之後等到7點30到咪落去搵蕭姑囉=='''''
夜晚又落去放beebee
好開心嫁
見到有隻狗狗係屋企
因為番到屋企---佢會係咁要你同佢玩
係咁跟住你=='''唔放過你
真係好開心嫁~~
所以我唔會比人搶走佢嫁^^"""" |