YuEN--BB 日記..]]-*                              

               ''愛上你>﹏﹏<就是我的決定//''
                                  
[[誰能改變]]~~??

                                                     \\如世界沒有你的出現''''
                                                                                                                              [[我會變成怎麼樣??



個人資料
YuENBB
暱稱: 大粒''袁''
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
月 曆 寶 寶
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
NEW  最新日誌
惡夢
你要玩--我同你玩
搞笑
家中的日子
又要番工
可 愛 相 相

訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友

啜卜......
             我愛你

可愛--''''街街FDS// 

    LOVE!!老公仔--大頭
        國少'''''''''''XD

------------------------------------

     ''B頭-----老二!!!
    威仔'''''家一]]亞佩

   袁BB---寶寶**幸福豬豬

GOOD FISH==''''同學們FDS]]                

     彤---只有你[[知己]]

就是愛上這麼一個你!!!!

永 遠 只 愛 你 一 個

再沒有永遠的想法...........
               只希望自己懂珍惜現在!!!!!!

     你也會同樣珍惜我嗎????

搜 索

RSS Feed
2006 年 6 月 20 日  星期二   晴天
好煩呀

煩死我喇煩死我喇
唔番學咪唔番囉!!
都升唔Q到嫁喇
佢8點至叫我起身!!!咩意思呀---我勁唔滿意囉

激死我喇
唔番學!!!冇打電話番學校請假
亞媽比學校罵啵><""
跟住就要罵落我到嫁喇
唔好傻喇嗎
跟住又到大頭罵
妖~~~咩事呀
我要食麵又唔比我食
一定要我食飯=='''咩意思呀
而家我唔食呀.....點呀T^T
比人罵到咁....條氣點順呀
喊咪喊囉
而家唔係連喊都唔得呀
發皮氣又唔比....喊又唔比
死左去比唔比呀??
唔番學你唔鐘意係你口既事
咁我同你講呀.....我都好唔鐘意番學呀
番親去唔係比果個罵又睇果個面色~~~
好好受呀......
你可以罵老師咋
我唔係嫁....
我係學校罵老師.....又要見家長!!
煩死我囉......見家長我又比人罵~~
一定係我錯口既
咁我番黎做咩呀!!人地番學就開開心心////我番學就受氣

尢得我喇......唔好再煩喇!!
起到身我咪番囉
唔係大我就得嫁喇!!我唔係冇左邊個會死嫁
理唔理我係你口既事
你要唔理我冇所謂~~最多大家唔識大家咋嗎!!!就係咁



2006 年 6 月 19 日  星期一   晴天
番學---冇啵

今日番學
成8點幾至叫我起身
我彩佢都有味喇

繼續訓KA
訓到咁上下
落街囉~~
好累......
今日至卷都死左嫁喇
睇黎都冇用~~算喇
都升唔到嫁喇~~
今日好癲.....係咁想玩
但又唔比我玩!!唉
我想玩果陣又唔比我玩.....唔比我玩果陣又要我玩!!
勁悲哀~~~



2006 年 6 月 18 日  星期日   晴天
支力死

兩日天光至訓!!
唔死都唔得喇嗎



2006 年 6 月 17 日  星期六   晴天
亞國生日後

今日去左BBQ
係蝴蝶到燒

振鴻佢地成班都有去....不過唔係同我地
係幫高文慶祝生日^^"""
之後又要見到亞康囉T^T"""
見到超多人==''''
算喇
跟住唔係咁開心~~唔係咁想玩
就係咁比人話
講真我突然唔出聲緊係有野嫁喇><""
但有D人又要話我係因為佢地成班走左所以唔開心囉=='''
唉.....自己知自己事~~我為咩咁樣自己了解!!
唔需要同任何一個人解釋囉T^T
之後我串亞媽
咁就搞到自己濕Q哂--'''''
好無奈囉~~
當然我濕....我要全陪人一齊濕~~
大頭仔一定要濕.....浩文都比人捉左落水
玩水玩到6點幾至走~~
天都光哂至番屋企KA....
最晏都係呢次喇^^"""
8點4至番到屋企--'''''



2006 年 6 月 16 日  星期五   晴天
好累呀

今日對卷!!
死哂....溫唔溫都係咁!!!
我都唔知想點~~
個人好灰....好唔開心~~
做咩都好冇心機~~

放學..........
大頭佢地又出左黎><""又係同亞滔
之後又去接美寶放學喇==''''
CARMAN姨又叫我地今晚去食飯!!
亞妹兩個又去SWIMMING!!!
無奈囉~~一定要捉我地落去==''''
唉......之後亞媽叫我帶佢地兩個入天頌
咁我咪照做囉^^"""
入到去.....坐左陣就話唔知帶我地邊到
點知就上左去大頭個亞婆屋企T^T"""
我唔知可以講D咩囉==''''
好無奈咁住左好內
坐到咁上下亞媽就叫我出去喇~~唉.........
出到去又要食野.....同佢地去左正記--''''
之後CARMAN姨叫左大頭落黎叫佢飲酒//
唉.....唔關我事!!但都要飲左半杯==''''
勁慘囉**"""
之後我同大頭佢地去左唱K....亞媽同亞妹就跟CARMAN姨去左食野
我同大頭,亞國,亞滔,浩文,老鼠去左唱K><"""
唱到3點到亞媽打電話黎叫我地走.....點知佢一打黎就警察查牌T^T"""
佢一打黎就搞成咁~~都唔知咩事囉T^T"""
好彩冇乜事
唱咁多次K都係第一次==''''
D龜查完都成4點幾喇
係街到係咁搵的士//但一架都搵唔到
D的士大擺工囉=='''

祝亞國生日快樂^^""""



« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 73 | »