今日對卷!!
死哂....溫唔溫都係咁!!!
我都唔知想點~~
個人好灰....好唔開心~~
做咩都好冇心機~~
放學..........
大頭佢地又出左黎><""又係同亞滔
之後又去接美寶放學喇==''''
CARMAN姨又叫我地今晚去食飯!!
亞妹兩個又去SWIMMING!!!
無奈囉~~一定要捉我地落去==''''
唉......之後亞媽叫我帶佢地兩個入天頌
咁我咪照做囉^^"""
入到去.....坐左陣就話唔知帶我地邊到
點知就上左去大頭個亞婆屋企T^T"""
我唔知可以講D咩囉==''''
好無奈咁住左好內
坐到咁上下亞媽就叫我出去喇~~唉.........
出到去又要食野.....同佢地去左正記--''''
之後CARMAN姨叫左大頭落黎叫佢飲酒//
唉.....唔關我事!!但都要飲左半杯==''''
勁慘囉**"""
之後我同大頭佢地去左唱K....亞媽同亞妹就跟CARMAN姨去左食野
我同大頭,亞國,亞滔,浩文,老鼠去左唱K><"""
唱到3點到亞媽打電話黎叫我地走.....點知佢一打黎就警察查牌T^T"""
佢一打黎就搞成咁~~都唔知咩事囉T^T"""
好彩冇乜事
唱咁多次K都係第一次==''''
D龜查完都成4點幾喇
係街到係咁搵的士//但一架都搵唔到
D的士大擺工囉=='''
祝亞國生日快樂^^"""" |