YuEN--BB 日記..]]-*                              

               ''愛上你>﹏﹏<就是我的決定//''
                                  
[[誰能改變]]~~??

                                                     \\如世界沒有你的出現''''
                                                                                                                              [[我會變成怎麼樣??



個人資料
YuENBB
暱稱: 大粒''袁''
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
月 曆 寶 寶
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
NEW  最新日誌
惡夢
你要玩--我同你玩
搞笑
家中的日子
又要番工
可 愛 相 相

訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友

啜卜......
             我愛你

可愛--''''街街FDS// 

    LOVE!!老公仔--大頭
        國少'''''''''''XD

------------------------------------

     ''B頭-----老二!!!
    威仔'''''家一]]亞佩

   袁BB---寶寶**幸福豬豬

GOOD FISH==''''同學們FDS]]                

     彤---只有你[[知己]]

就是愛上這麼一個你!!!!

永 遠 只 愛 你 一 個

再沒有永遠的想法...........
               只希望自己懂珍惜現在!!!!!!

     你也會同樣珍惜我嗎????

搜 索

RSS Feed
2006 年 6 月 7 日  星期三   晴天
數數數數數----學呀

兩份咁口既死人數學卷><"""

今日終於考數學.........la><""
激死喇--'''''我一開始好有信心嫁
但係一起身好累呀==''''冇心機考
搞到考果份咁口既卷訓哂大覺考完就訓.....
數學都係衰嫁喇!!!算喇.......

放學----STELLA陪我去左剪頭髮^^""
今次改變了自己的髮型--'''
都唔錯嫁^^!!!



2006 年 6 月 6 日  星期二   晴天
中史---中史

有信心呀......
我相信我得嫁嫁^^"""

今日.....中史考試喇!!
除左上學期d野d之外.....
其他口既答案我都好肯定嫁^^"""
因為我琴日背左好內嫁喇~~
我相信係冇問題嫁--''''
放學.....stella番左屋企食野先喇~~
跟住佢又去左北江.....仲見到好多人--有希希,貞貞,振鴻,傑頭,陳龜,陳峰
佢好無奈咁囉.....仲好大聲咁講左比我聽><""
我被嚇親喇--''''
跟住stella諗住行街buy下野咁喇==''
點知又見到訓導---ms.魯><""
超唔知想點囉><"""
勁o咀~~~跟住佢就跟住我地.....睇住我地走~~
仲話聽日搵我地溫書啵==''''好驚呀**點好呀><"""
今日陪stella又行北江同銀座......
buy左好多野呀......
好like呀^^"""
行到累喇....
就搭的番黎了ka~~~~



2006 年 6 月 5 日  星期一   晴天
第一天考試

今日考ENGLISH喇><"""
好驚呀T^T

好似又食左....算喇!!
放左我地要去MARY羅到><""
又要對住佢....佢又勁惡罵人喇--'''
無奈........
放左去了BETTY到溫豬喇!!
今日我諗住好乖咁係學校嫁.....
點知振鴻要4點前番屋企啵....
咁就同BETTY講4點前番學校囉....
但番到學校BETTY都話要走喇~~算喇
咁我夜晚就要係咁溫喇....
仲要溫好多呢><""!
超慘!!



2006 年 6 月 4 日  星期日   晴天
最後一日喇><"""

今日冇去補到呀....
陪左希希....貞貞同STELLA去左北江喇--''''

去到成4點幾....
我都費事去信義會喇T^T"""
咁又浪費了一天....
夜晚溫熟佢呀---知唔知呀!!
夜晚我真係好乖咁係屋企溫習~~
快D考哂佢=='''我就唔屎煩喇^^!!



2006 年 6 月 3 日  星期六   晴天
星期六的一天

今次我同STELLA一齊去補喇KA"""
超開心^^

今日又攻英文!!
但我唔知點解唔想溫喇....
有可冇心情了吧^^"""
算喇.....跟住我打比亞媽.....佢話亞康吹雞....
我地又唔知咩事!!
咁咪唔係好理喇.....但最後我地都係為左呢件事閃左人!!
算喇.....KA!!!
去到.....又係到呆下呆下!!....我又溫下溫下咁喇!!
得番兩日都唔知溫唔溫到喇==''''

夜晚....本身話入去傑頭屋企睇碟....
但最後我地都係冇去到囉^^"""
留左係耀逸果到.....
但今日好有興致玩全誠實喇--''''
美寶問埋果D問題.....搞到我無奈....又搞到人地O咀><""
超唔知想點......
算喇~~今日講哂D真話了^^"""



« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 73 | »