好開心呀.....終於15歲生日喇!!
但又老一年喇^^""
今日我諗住去睇我妹豬比賽嫁
點知佢地冇叫醒我....><""
好慘呀
咁就訓覺訓到成3點幾比人嘈醒左喇T^T
咁咪整野落去囉
點知去到伊小唔見人!!
咁咪去搵亞媽先囉''''
跟住就去左耀逸.....等一個比野我口既!!
係陳文輝---好無奈,佢比左枝糖我!!都好....還掂我想食KA
跟住係到同亞B玩喇.....玩呀玩....文文佢地番黎LU!!
原來佢地BUY左個蛋糕---仲係莫仔選擇口既KA.....
好味呀......跟住就玩呀玩^^""
今日應該會好開心口既.....因為又入左天潭玩^^"""
周謙都係到呀
係到打麻雀=='''佢話要我媽輸比佢啵--'''佢邊到得呀KA~
跟住到咁上下又要走LU......
15歲喇....又大一歲.....又老多年喇><""!! |