今日....當然要番學喇!!
因為老豆冇訓覺坐左係出面~~點都要死起身KA//
今日諗住風平浪靜T^T""
但係---一番學就遲到,比人罰企喇~~
跟坐一坐番埋位=='''大咀過黎問我點解兩日唔番學
我咪答佢一日事假一日病假囉!!
我答完佢係走左嫁喇---但點知佢走番轉頭叫我出去><""
係到係咁問我點解唔番學果D野---我話亞嫖都打左電話番學校請假喇
仲想我點呀.....我第一次真真正正罵大咀
又唔算罵口既,我同佢講---我而家唔想同你講野呀
佢語氣就好左喇><""話咁你聽日比番封家長信同請假手續喇!!!
我果陣仲罵佢痴線=='''我諗佢聽到嫁.....但我都已經番左入課室喇T^T""
呵呵......我都唔理佢
跟住MISS魯入黎叫我過去.....叫我去美勞室解釋番點解兩日唔鬼番'''又要我寫口供紙
唉.....要我講幾多次呀><""
咁就比佢停左我4堂課喇---但都好....4堂都係連堂,,仲係中文同英文
唔需要對住大咀同MARY羅LU--KA"""
跟住之後我中史同地理我都係訓覺收場,,而生物同數學我都好乖咁上堂~~
KA......因為掉左去同STELLA坐---我唔知點解同佢坐我會咁有精力去聽書嫁^^""" |