YuEN--BB 日記..]]-*                              

               ''愛上你>﹏﹏<就是我的決定//''
                                  
[[誰能改變]]~~??

                                                     \\如世界沒有你的出現''''
                                                                                                                              [[我會變成怎麼樣??



個人資料
YuENBB
暱稱: 大粒''袁''
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
月 曆 寶 寶
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
NEW  最新日誌
惡夢
你要玩--我同你玩
搞笑
家中的日子
又要番工
可 愛 相 相

訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友

啜卜......
             我愛你

可愛--''''街街FDS// 

    LOVE!!老公仔--大頭
        國少'''''''''''XD

------------------------------------

     ''B頭-----老二!!!
    威仔'''''家一]]亞佩

   袁BB---寶寶**幸福豬豬

GOOD FISH==''''同學們FDS]]                

     彤---只有你[[知己]]

就是愛上這麼一個你!!!!

永 遠 只 愛 你 一 個

再沒有永遠的想法...........
               只希望自己懂珍惜現在!!!!!!

     你也會同樣珍惜我嗎????

搜 索

RSS Feed
2006 年 5 月 19 日  星期五   晴天
又係一星期一次口既電腦堂

 



2006 年 5 月 18 日  星期四   晴天
閃呀閃



兩日不見---今日再見

^^"""
番學冇野做....冇乜野好提

T^T"""放學!!
傑頭好內都冇黎.....但佢黎左之後!!
我打左佢一野....但佢比平時火---我咪問下佢咩事囉
原來佢比人冇喇喇番堂....唔怪得知喇=='''
跟住崶係咁同莫振良打黎打去係到玩^^"""
好可愛KA"""
之後我玩STELLA果部手機......好玩呀^^""
我玩到第十級><""就打唔到喇
因為佢唔比我趺呀T^T好難玩嫁嗎.....
算喇....我都破左振鴻果個紀錄喇....佢3萬幾!!
我4萬幾.....唔得....我要玩得仲高KA!!



2006 年 5 月 17 日  星期三   晴天
我只想與你傾計

放學......超唔知想點囉><""
去左天耀商場樓梯口果到坐係到煲煙

果個死人亞伯又過黎喇T^T""
又逗我同STELLA--'''同人講話唔人遼佢D女啵
勁唔知佢想點囉,咩係佢D女呀??
我地係到坐見過你兩次咋.....唔洗咁講野呀??
跟住仲要帶文翰黎><""嘉惠果D都黎埋=='''
唔知咩事.....算喇!!咁我地坐左果5分鐘都冇就走黎去耀逸LU!!
係耀逸我地都覺得唔多安全---我都就上左後樓梯坐喇KA
上到去....坐左陣....振鴻就話番屋企!!原來佢罵老師果D野比佢媽媽知道左~~
番屋企係比人罵呀T^T"""而我就陪左STELLA番屋企食完野至落去~~
落到去.....我搵左個機會同傑頭傾下計.....
問下佢一D有關佢同思敏口既問題喇!!
我叫佢應該同思敏傾下計....但佢話遲D先!!咁咪遲下囉
跟住佢地兩個番到黎**""傑頭叫我同STELLA講叫佢同思敏傾下計啵
我咪同STELLA講囉--'''點知倒個頭係我同思敏傾計.....傾到我同佢都好火
佢唔想同我傾.....亦都覺得我係佢家姐=='''我講D咩佢都覺得我話佢細個
唔應該圁唔應該點!!但我同佢傾計---我都係想教下佢
我好想大家平心靜氣同佢傾下計....
但倒轉頭佢又問番我--我有D咩錯''
我唔知想點囉.....唉!!
我知我有時好討厭好黑人憎.....`但我做得你家姐---我布責任去教好你
我唔想睇坐個妹一步步咁做錯!!

我係想同你傾計----並不想與你罵交



停課

今日....當然要番學喇!!
因為老豆冇訓覺坐左係出面~~點都要死起身KA//

今日諗住風平浪靜T^T""
但係---一番學就遲到,比人罰企喇~~
跟坐一坐番埋位=='''大咀過黎問我點解兩日唔番學
我咪答佢一日事假一日病假囉!!
我答完佢係走左嫁喇---但點知佢走番轉頭叫我出去><""
係到係咁問我點解唔番學果D野---我話亞嫖都打左電話番學校請假喇
仲想我點呀.....我第一次真真正正罵大咀
又唔算罵口既,我同佢講---我而家唔想同你講野呀
佢語氣就好左喇><""話咁你聽日比番封家長信同請假手續喇!!!
我果陣仲罵佢痴線=='''我諗佢聽到嫁.....但我都已經番左入課室喇T^T""
呵呵......我都唔理佢
跟住MISS魯入黎叫我過去.....叫我去美勞室解釋番點解兩日唔鬼番'''又要我寫口供紙
唉.....要我講幾多次呀><""
咁就比佢停左我4堂課喇---但都好....4堂都係連堂,,仲係中文同英文
唔需要對住大咀同MARY羅LU--KA"""
跟住之後我中史同地理我都係訓覺收場,,而生物同數學我都好乖咁上堂~~
KA......因為掉左去同STELLA坐---我唔知點解同佢坐我會咁有精力去聽書嫁^^"""



« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 73 | »