琴日好累呀><"""
12點至比我訓.....洗咩機呀!!
唔洗機我11點半就訓左喇--'''
今朝又諗住唔番學KA||
但見到爸未訓---我都拿拿聲整野番學=[
我整完野.....都就遲死LU....
要快速地飛番去><""無奈
番到去又要咩野早會.....仲要入埋禮堂添--'''
係果到呆坐左6,7個字!!
番到課室---第一堂就咁得番左幾個字KA正呀
又小一堂LU
英文堂.....悶到我嘔.....
係咁釣魚><"""好辛苦呀T^T
一放小息^^"""就係到同STELLA傾計
佢地兩個都算發展得快啵^^""
竟然係我不知情之下=='''''咀左MY GOB!!
點解我咁蠢.....而家至知呢!!
早知琴日落去睇戲喇><""
失敗==''''
而家我上緊堂嫁.....不過又係電腦堂KA
係老師唔覺意之下打緊日記
但好驚比人罵><"""
快D打完快D走KA |