YuEN--BB 日記..]]-*                              

               ''愛上你>﹏﹏<就是我的決定//''
                                  
[[誰能改變]]~~??

                                                     \\如世界沒有你的出現''''
                                                                                                                              [[我會變成怎麼樣??



個人資料
YuENBB
暱稱: 大粒''袁''
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
月 曆 寶 寶
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
NEW  最新日誌
惡夢
你要玩--我同你玩
搞笑
家中的日子
又要番工
可 愛 相 相

訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友

啜卜......
             我愛你

可愛--''''街街FDS// 

    LOVE!!老公仔--大頭
        國少'''''''''''XD

------------------------------------

     ''B頭-----老二!!!
    威仔'''''家一]]亞佩

   袁BB---寶寶**幸福豬豬

GOOD FISH==''''同學們FDS]]                

     彤---只有你[[知己]]

就是愛上這麼一個你!!!!

永 遠 只 愛 你 一 個

再沒有永遠的想法...........
               只希望自己懂珍惜現在!!!!!!

     你也會同樣珍惜我嗎????

搜 索

RSS Feed
2006 年 4 月 22 日  星期六   晴天
悶死喇

2點3起左身......
跟住就落去喇""
去到.....悶到我死---係到9坐><"""
莫振良又去左補牙.....
而家我自己死左番屋企

梁文傑......好火呀!!
我妹憎人偏幫呀.....
又唔講事實---一味係到話我妹咩都好!!
好憎呀......算喇!!
唔好要我憎你.....!!
唉唉唉.....一間冇野嫁喇.....睇惡魔在身邊先KA~



2006 年 4 月 21 日  星期五   晴天
夜晚時份

食完飯......當然又落街喇--''''

去左STELLA屋企睇碟---生化危機2AND見鬼T^T
生化危機2好無奈=='''都唔知佢講乜野><""
死人頭---又話唔訓]]
點鬼知又咪係訓鬼左......
講大話!!超--'''
算喇....今晚都冇乜野玩過....同就過!!
冇野值得我提



可愛||

LUNCH"""
傑頭同振鴻黎左我地學校><"""
T^T"""之後去開煙喇----點知STELLA唔見左!!
一包未開過口既煙就咁冇左!!
咁振鴻有呀嗎....咪食佢果D同食亞媽果D囉^^"""
跟住我地就係天耀商場後樓梯煲喇^^"""
煲丁兩點....番學校LU!!
但唔知點解好累呀><""
累到唔想行T^T
上地理堂^^""超可愛.....
文文同我係到傾電話....STELLA同佢條仔係廁所到傾---仲要傾到打鐘
我又係到聽MP3'''''
亞SIR都冇發現KA.....鬼叫佢上堂又悶....
我又訓唔著咩**唉=︺-'''
數學堂.....我係咁同亞SIR講掉位^^"""
掉左去STELLA隔離坐**"""
不過我一尾係到計數---超乖呀KA
放學---我同STELLA輸賭佢地唔係到等我地><""
但出到去......係冇人嫁啵!!
望黎望去都冇呀!!
但點知.....冇喇喇後面有人出現><""MY GOB!!
輸左.....算數KA
不過我後尾至知道係STELLA叫佢地黎口既!!
輸得好唔底呀T^T"""
跟住莫振良同我講佢LUNCH係耀逸等我地!!
但我地都冇去到.....佢等到2點半....至見到振鴻果D去耀逸KA
佢又係傻口既---點解唔打電話比我呢??呵'''
算喇.......
過左去LU....唔鬼理KA
剛剛借左生化危機2.....期待已久^^



支力---死

琴日好累呀><"""
12點至比我訓.....洗咩機呀!!
唔洗機我11點半就訓左喇--'''

今朝又諗住唔番學KA||
但見到爸未訓---我都拿拿聲整野番學=[
我整完野.....都就遲死LU....
要快速地飛番去><""無奈
番到去又要咩野早會.....仲要入埋禮堂添--'''
係果到呆坐左6,7個字!!
番到課室---第一堂就咁得番左幾個字KA正呀
又小一堂LU
英文堂.....悶到我嘔.....
係咁釣魚><"""好辛苦呀T^T
一放小息^^"""就係到同STELLA傾計
佢地兩個都算發展得快啵^^""
竟然係我不知情之下=='''''咀左MY GOB!!
點解我咁蠢.....而家至知呢!!
早知琴日落去睇戲喇><""
失敗==''''

而家我上緊堂嫁.....不過又係電腦堂KA
係老師唔覺意之下打緊日記
但好驚比人罵><"""
快D打完快D走KA



2006 年 4 月 20 日  星期四   晴天
比平常沉默了一番

番學.....
又比人記野!!
痴線嫁.....校服儀容不整><"""MY GOB

唉唉唉.......
上堂又上堂.....
數學我又訓左喇><""又冇左一堂!!
點算喇....追唔上嫁喇T^T
ART----見習老師上堂!!
我係到同傑頭傾電話---]]老師並無發現KA
勁呀......]]
中文堂,呆呆地上左去....
跟住做果D咩鬼野問卷調查....佢問我D野--全陪答唔同意KA
又係到等放學!!
放學....好失望添><""冇人係到等口既......算數'''
走人....去左BUY野KA~~
行左過去耀逸.....佢病了~~
我都免得嘈佢起身=='''
今日同十三姐傾計....原來佢好好人嫁!!
估唔到添^^"""
之後唔知點解覺得好悶....就呆左係到喇=='''
自己就覺得好唔開心!!
算喇.......免提了吧//

每天愛你多一些KA



« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 73 | »