都好....比多日假我溫豬--'''
我要係呢個考試入面考好D\\原校直升呀!!!
今日.....諗住STELLA同我一齊去BETTY到嫁嗎
誰知---佢去左街街了><"""
得番我一個孤獨地溫豬豬.....
見到人地張木台係到笑笑哈哈.....
搞到我感到好孤單喔T^T"""
算喇.....我呆左係果到好內><""
溫都唔想溫!!但到左3點幾....牛左成粒鐘我至溫書!!
今日主攻ENGLISH喇--''''我覺得英文我今次一定要合格呀....
唔合格我唔死都冇用.....
到左4點幾.....我媽CALL我話去食SUSHI呀.....
正.....去到佢地都就閃喇.....咁我就食得果幾碟囉><"""
勁唔開心呀!!算.....下次至食過^^"""
夜晚........
我地係後樓梯坐左陣.....
就去左STELLA HOME喇^^"""
睇左隻---TOYS STORY!!!
勁好睇....但睇睇下....又覺得好悶T^T""
咁就同傑頭AND妹豬落左去買野喇~~
跟住我地搵唔到人幫我地BUY!!
咁就叫左我地咁好噤既肥聰哥哥幫我地BUY囉^^""
又要咁口岩碰到他呢....真好彩!!
但我地諗住坐樓梯食果陣....發現冇得左個火機囉><""
又要上番去拎!!勁熱呀><"""
算喇....番到上去....媽媽都話番屋企喇~~
咁就散水LU!!!
|