YuEN--BB 日記..]]-*                              

               ''愛上你>﹏﹏<就是我的決定//''
                                  
[[誰能改變]]~~??

                                                     \\如世界沒有你的出現''''
                                                                                                                              [[我會變成怎麼樣??



個人資料
YuENBB
暱稱: 大粒''袁''
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
月 曆 寶 寶
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
NEW  最新日誌
惡夢
你要玩--我同你玩
搞笑
家中的日子
又要番工
可 愛 相 相

訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友

啜卜......
             我愛你

可愛--''''街街FDS// 

    LOVE!!老公仔--大頭
        國少'''''''''''XD

------------------------------------

     ''B頭-----老二!!!
    威仔'''''家一]]亞佩

   袁BB---寶寶**幸福豬豬

GOOD FISH==''''同學們FDS]]                

     彤---只有你[[知己]]

就是愛上這麼一個你!!!!

永 遠 只 愛 你 一 個

再沒有永遠的想法...........
               只希望自己懂珍惜現在!!!!!!

     你也會同樣珍惜我嗎????

搜 索

RSS Feed
2006 年 6 月 2 日  星期五   晴天
又係一日假--'''

都好....比多日假我溫豬--'''
我要係呢個考試入面考好D\\原校直升呀!!!

今日.....諗住STELLA同我一齊去BETTY到嫁嗎
誰知---佢去左街街了><"""
得番我一個孤獨地溫豬豬.....
見到人地張木台係到笑笑哈哈.....
搞到我感到好孤單喔T^T"""
算喇.....我呆左係果到好內><""
溫都唔想溫!!但到左3點幾....牛左成粒鐘我至溫書!!
今日主攻ENGLISH喇--''''我覺得英文我今次一定要合格呀....
唔合格我唔死都冇用.....
到左4點幾.....我媽CALL我話去食SUSHI呀.....
正.....去到佢地都就閃喇.....咁我就食得果幾碟囉><"""
勁唔開心呀!!算.....下次至食過^^"""

夜晚........
我地係後樓梯坐左陣.....
就去左STELLA HOME喇^^"""
睇左隻---TOYS STORY!!!
勁好睇....但睇睇下....又覺得好悶T^T""
咁就同傑頭AND妹豬落左去買野喇~~
跟住我地搵唔到人幫我地BUY!!
咁就叫左我地咁好噤既肥聰哥哥幫我地BUY囉^^""
又要咁口岩碰到他呢....真好彩!!
但我地諗住坐樓梯食果陣....發現冇得左個火機囉><""
又要上番去拎!!勁熱呀><"""
算喇....番到上去....媽媽都話番屋企喇~~
咁就散水LU!!!



2006 年 6 月 1 日  星期四   晴天
番一日...放一日

番學.....比心機係到寫番D筆記

諗住放學係去英文果個嫁><""
但都冇人陪我!!咪唔去囉
又要我等佢啵~~
跟住去社工果到喇....點知佢唔係到
我又係到諗會唔會叫我等到佢4點半喇
咁我又唔去喇!!我唔會係到等的喇KA
跟住咪去搵亞媽囉....
係耀逸到坐喇.....振鴻話周謙比人告喇!!
死人頭....玩報警
你地打人先嫁.....
竟然告番人地轉頭><""離譜
希望冇事喇下.......
我都唔想坐係下面喇.....
接過亞B後....我就番屋企玩電腦喇KA"""



2006 年 5 月 31 日  星期三   晴天
一日的假期

今日好累喇....
本身唔想落街口既我.....><""
KA---都係落左街了喇!!

落到去得番STELLA同十三果D><"""
佢地去哂吹雞喇~~
又打佢地==''''好無聊呀....
傑頭仲要係到講佢點打人.....不過好可愛喇!!
但只不過有後果的喇----果面D人派人過黎打人喇><""
佢地係伊小....女仔口既咪得番我同妹豬囉!!
行左商場一個圈...番到去><""好多龜車呀
佢地散水喇.....散左上後樓梯T^T""
搭電梯最唔知佢地想點喇]]禁哂D樓數><""
D人係到望住哂=='''好無奈喇T^T""
係後樓梯又悶---我同妹就當然閃水先喇KA!!!
之後佢地點.....我都唔知
我只係知我溫書果陣聽到人地罵交.....
心都黎埋><""驚佢地一個二個又唔知同咩人嘈喇嗎(因為D人講哂粗口)T^T""



2006 年 5 月 30 日  星期二   晴天
又咪係咁---有什麼特別

><"""番學呀!!
好努力好努力......考試喇---比心機
而家每日我都會去搵社工溫豬喇//
今次我要加油呀......^^""

今日---體育堂
無無聊聊咁上左呢一堂....
考番我應該考口既體育試--'''支力死喇==''''
今日.....我地搵貞貞一齊去煲....
我地問佢果陣佢開心到跳起喇--''''
佢好似好內都冇食咁.....算喇\/佢條仔唔比佢食又有咩計KA
放學.....唔走住喇---去左社工到溫豬喇!!
係到猛咁計數....好正呀個FEEL.....好內都冇試過喇^^""
好享受呢種感覺喇KA
大家加油喇....大考就到---得番呢個試比我地追嫁咋!!比心機=='''

夜晚.....本來打算係屋企溫下豬喇!!
點知亞媽都同老豆講左今晚出街喇---咁咪算囉!!
出到去.....
等佢地打波又打波><"""又見肥聰]]
咁就成11點至上牙E到睇碟.....等左好內喇----獨家試愛
本身好想好想入戲院睇.....
但自己總不愛儲錢--''''本身陪MONEY去睇!!
又可以去開煙開到冇哂MONEY嫁><""
真失敗....為左煙唔通我可以咩都唔要了嗎??
真可愛''''
算喇.....睇完又同亞媽行左落去AMY到睇下點
佢唔出現都唔係一個辦法.....佢一日唔出黎解決~~跟本就冇用!!
算喇.....我管不到.....^^""



2006 年 5 月 29 日  星期一   晴天
電腦堂中..........

我冇打算交電腦功課LU.....懶得理呀

又DOWL閃字KA!!



« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 73 | »