YuEN--BB 日記..]]-*                              

               ''愛上你>﹏﹏<就是我的決定//''
                                  
[[誰能改變]]~~??

                                                     \\如世界沒有你的出現''''
                                                                                                                              [[我會變成怎麼樣??



個人資料
YuENBB
暱稱: 大粒''袁''
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
月 曆 寶 寶
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
NEW  最新日誌
惡夢
你要玩--我同你玩
搞笑
家中的日子
又要番工
可 愛 相 相

訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友

啜卜......
             我愛你

可愛--''''街街FDS// 

    LOVE!!老公仔--大頭
        國少'''''''''''XD

------------------------------------

     ''B頭-----老二!!!
    威仔'''''家一]]亞佩

   袁BB---寶寶**幸福豬豬

GOOD FISH==''''同學們FDS]]                

     彤---只有你[[知己]]

就是愛上這麼一個你!!!!

永 遠 只 愛 你 一 個

再沒有永遠的想法...........
               只希望自己懂珍惜現在!!!!!!

     你也會同樣珍惜我嗎????

搜 索

RSS Feed
2006 年 6 月 11 日  星期日   晴天
><"""""

我又冇去到補習LU--'''''

今日心情好沉
沉到落谷底
夠竟想點---我連自己都唔知想點
唉.....好煩呀
你地要點諗就點諗......我知今次係我錯
我冇解釋清楚
但我想講口既係.....我對佢冇FEEL係一個事實
你地可以搞掂幾多次.....都會再有一次分開~~
你地可以話我絕情又好咩都好
我就係冇哂FEEL....連想喊口既感覺都冇呀!!
可想而知我係點喇!!
你地要話我鐘意左第二個而同佢分手就算喇~~
我可以鐘意邊個呀??
龜仔??我覺得我唔會自己羅苦黎辛.....
咁我仲鐘意邊個呀???
算喇
我唔需要再講D咩解釋.....



2006 年 6 月 10 日  星期六   晴天
無奈

今日諗住朝早有節目嫁^^"""
但點知嘈唔醒人囉~~
算喇
之後去左耀逸玩--''''

去到......都冇乜野玩嫁咋
之後亞媽又同我地講今晚唔番去食!!
咁咪唔番囉
之後亞媽走左喇!!
我就同STELLA8點9到入左天瑞
入到去無耐
亞媽叫我落去搵佢囉><"""
落到去好似比人水出黎咁T^T"""
勁唔知想點
CARMAN姨仲要我飲左啖野--''''
算喇
落到去係咁比人玩!!
不過可以話我玩人先囉KA
鬼叫我落到去悶---又冇野比我玩咩!!!
我最怕毫係悶///一悶就發癲KA---但我又唔識佢地
咁我咪係咁呆坐
過左一陣.....我終於識得開口講野囉
我地係到飛野---我飛冰先口既KA
鬼叫冇野做呀......個個玩到癲........CARMAN姨比左D野我飛佢地
一出門口就比我飛中囉=='''唉
CARMAN姨仲要我跟佢地四個番屋企><"""
好驚囉........
見到大頭仔亞媽T^T"""佢問我係邊個
我鬼識答呀----之後就同佢地落左海"船"玩
咁大個女玩骰中.....不過玩玩下又幾好玩嫁
但係呢....就係咁比人話發燒囉T^T"""因為我亂咁黎
之後走比浩文罐到我想嘔><"""激死.....我飲水都未試過會咁嫁T^T!!!



2006 年 6 月 9 日  星期五   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  


英文口試........

我冇去到了><"""

我同STELLA今日係咁玩1,2,3^^"""
係咪唔知係D咩呢???
其實就係.....我地今日ENGLISH口試.....
我地一齊數3聲,決定去唔去考
到最後我地都係冇去到^^"""
算喇.....對我黎講冇乜所謂喇^^""""

放學.....閃番屋企先喇~~
跟住換33
跟住落左去耀逸喇
點知亞媽好急咁打黎----話要帶傑頭同振鴻去見工.....
仲要即刻開工''''好無奈\\
佢地咩路都唔識行....就要佢地開工!!!
咁離譜口既==''''
之後我地去左搵信哥哥.....佢變哂樣
我都唔認得佢囉T^T""""
之後食左D野番屋企食飯LU!!!
番到去.....落好大雨.....
閃電好勁.....我第一時間口既諗法就係----係元朗開緊工果兩個咪死得好慘--''''
算喇/...呢樣野唔到我擔心^^"""
之後落到去....搵STELLA喇,,,佢就同莫仔AND龜仔一齊
佢地3個坐左係後樓梯~~~



2006 年 6 月 8 日  星期四   晴天
我乜都未溫....走去><"""

地理地理><""
我有溫嫁---所以都幾好口既

放學.............
><"""去左唱K=='''''同希希,小貞,我,STELLA
振鴻成12點幾至黎--''''
希希同小貞1幾走左LU......唔知陪機發生咩神經
CUT左歌又仲比我地唱><""跟住又比我地點歌--'''
超唔知想點囉!!
3點幾我地至走~~



« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 73 | »