我冇去到了><"""
我同STELLA今日係咁玩1,2,3^^"""
係咪唔知係D咩呢???
其實就係.....我地今日ENGLISH口試.....
我地一齊數3聲,決定去唔去考
到最後我地都係冇去到^^"""
算喇.....對我黎講冇乜所謂喇^^""""
放學.....閃番屋企先喇~~
跟住換33
跟住落左去耀逸喇
點知亞媽好急咁打黎----話要帶傑頭同振鴻去見工.....
仲要即刻開工''''好無奈\\
佢地咩路都唔識行....就要佢地開工!!!
咁離譜口既==''''
之後我地去左搵信哥哥.....佢變哂樣
我都唔認得佢囉T^T""""
之後食左D野番屋企食飯LU!!!
番到去.....落好大雨.....
閃電好勁.....我第一時間口既諗法就係----係元朗開緊工果兩個咪死得好慘--''''
算喇/...呢樣野唔到我擔心^^"""
之後落到去....搵STELLA喇,,,佢就同莫仔AND龜仔一齊
佢地3個坐左係後樓梯~~~ |